fbpx

תכנון, בנייה וניהול חנויות וירטואליות

תכנון, הקמה וניהול חנויות וירטואליות

"אל תהיו אותו דבר, היו טובים יותר"

תכנון – תוכנית עסקית לחנות וירטואלית

* תוכנית עסקית היא השלב הראשון בהקמת כל עסק ובטח חנות וירטואלית. היא מניחה את אבני הדרך של העסק והופכת את כל התהליך למובנה וברור יותר גם מבחינה פיננסית.
* היא עונה על הרבה שאלות כמו: האם הרעיון שלך לחנות ישים? האם יש אנשים שירצו לקנות את המוצרים שלך ומי הם? האם יש לזה פוטנציאל? כמה עולה להקים חנות? באיזה פלטפורמה? כמה עולה השיווק? הניהול? המשלוחים? * תוכנית עסקית היא בעלת חשיבות רבה ותורמת רבות להצלחתה של החנות

 

הקמת חנויות וירטואליות B2B

למה חשוב שגם לכם תהיה חנות וירטואלית B2B?
* אופן הרכישה מותאם לצרכיך ולצרכי הלקוחות שלך
* הופך את תהליך הרכישה לנוח מאד ותמיד זמין
* מייעל את עבודת סוכני המכירות בשטח ומפנה להם זמן “ניירת”
* מהווה ערוץ מכירות נוסף
* מונע טעויות, מייעל ואת כל התהליך והופך אותו לאוטומטי יותר ומהיר.
* המתחרים שלכם (כנראה) כבר שם.
* הלקוחות שלכם מצפים ממכם להתקדם והלראות מובילות בתחום.
.* כי זאת המגמה

הקמת חנות וירטואלית שיוצרת חווית לקוח מעולה

* אנו נמצא יחד מה הסגנון והעיצוב שיתאים למוצרים ולחנות שלכם * אך מעבר לעיצוב נפלא, בניית החנות מצריכה התייחסות רבה לחווית הלקוח – מה קורה מרגע שהמבקר נכנס עד שיוצא? * איך יוצרים תהליך זרימה שיביא למקסימום המרות בחנות? כשהכל מתוכנן וידוע – מתחילים באמת לבנות אותה.
* יחד נרכז את כל החומרים: תמונות ו/או סרטונים, תיאורי פריט והתכנים נוספים כמו תקנון, בלוג, אודות וכו עד ליצירת החנות המושלמת

קביעת מדדי מפתח, ניתוח הפעילות ושיפורה

קביעת מדדי מפתח בתחומים השונים הקשורים לניהול החנות יעזרו מאד להבין היכן אתם נמצאים ביחס למטרות והיעדים ולראות היכן יש צורך להשתפר, ובכל חנות וירטואלית, משוכללת ככל שתהיה, תמיד אפשר יהיה לשפר את הביצועים. בעזרת שימוש בכלי פיתוח מתקדמים נוכל להבין איפה נקודות החלשות בחנות, איפה הגולש נתקע, מה גורם לו לנטוש את החנות וכו ובכך לשפר את החוויה וההמרות בחנות.

ניהול קטלוג המוצרים וניהול שגרת החנות

ניהול נכון של הקטלוג יתרום רבות לשיפור הביצועים והמכירות. וכולל קביעה נכונה של תמהיל המוצרים על סמך ביצועים, חשיבותם וקידומם.
גם ניהול הקטלוג הוא חלק מניהול המשימות בחנות, וקביעת לוח זמנים מסודר לכל הנושאים שיש לטפל בהם וזאת על בסיס יומי, שבועי וחודשי יעזור מאד להצלחת החנות ולאורך זמן. אנו נאפיין את תהליכי העובדה בחנות בתחומי הפעילות המרכזיים כך שתוכלו לעשות זאת בעצמכם או להשאיר את כל העבודה לנו.

מעקב מתחרים וקשרי לקוחות

לא משנה באיזה תחום החנות שלכם ואילו מוצרים תמכרו, תמיד יהיו לכם מתחרים. על מנת שתוכלו להביא כמה שיותר תנועה לאתר, מכירות ופעילות, אתם חייבים כל הזמן להיות במעקב תמידי אחר המתחרים הישירים (והעקיפים) שלכם.
אם אין לקוחות – אין עסק. איך מטפלים בלקוחות? איך שומרים עליהם? איזה הטבות נותנים ללקוחות הנאמנים שלכם? איך יוצרים מועדון לקוחות?

הקמת חנות וירטואלית – איך עושים זאת?

עולם החנויות הוירטואליות הוא תחרותי מאד והקמת חנות וירטואלית היא עניין מורכב ומתוחכם מאד המצריך הבנת התחום וכן השקעה רבה של זמן וכסף. הקמה של חנות וירטואלית ללא הכנה מוקדמת ובדיקה קפדנית ודקדקנית של גורמים רבים, תביא, ברוב המקרים, לכשלון, עוגמת נפש, הפסד כספי ניכר  ואף סגירת החנות – בדיוק בגלל זה אנחנו כאן, ללוות אותך מההתחלה.

ניהול חנות וירטואלית

לאחר החלק המורכב של הקמת החנות הוירטואלית, מגיע החלק …. היותר מורכב ומתמשך של ניהול שוטף של החנות, ושיפור הביצועים שלה. כשעולם החנויות הוירטואליות הופך ליותר ויותר תחרותי, ניהול נכון ומתמשך של החנות הוא קריטי להצלחתה.

רוצה להביא את החנות הוירטואלית שלך לשלב הבא? תמיד אפשר לדבר איתנו  ולהתייעץ, צריך רק לחייג  054-2474255

שיתוף הפוסט

צרו איתי קשר

בואו נתחיל!