שיווק חנות וירטואלית – 22 טיפים שכדאי מאד ליישם

שיווק חנות וירטואלית – 22 טיפים שכדאי מאד ליישם כבר היום

 

שיווק חנות וירטואלית

 

לא משנה מה אתם מוכרים בחנות הוירטואלית שלכם ובאיזה פלטפורמה היא מוקמת, שיווק נכון של החנות הוירטואלית שלכם הוא קריטי להצלחתה.

שיווק חנות וירטואלית הוא אולי החלק הכי מאתגר בניהול חנות מצליחה. אבל ללא שיווק, לא יגיעו לקוחות והחנות שלכם לא תתקיים. אז הנה 22 טיפים שכדאי ליישם כבר עכשיו.

  1. חשבו מילות מפתח

    נסו להכנס לראש של הלקוחות שלכם ולהבין כיצד הם מחפשים מידע אודות הקטגוריה/תעשיה שלכם,
    באילו מילות מפתח ומשפטים הם משתמשים? מה מעניין אותם? מה השאלות שמעסיקות אותם כשהם חושבים על המוצרים שלכם? הכניסו עד כמה שניתן (שלא יראה מלאכותי, גוגל החכם מזהה) את מילות המפתח והביטויים הרלוונטיים כך שתופיעו כמה שיותר בחיפושים רלוונטיים.

  2. צרו אסטרטגיית ניהול תוכן לפני שאתם מתחילים

    תוכן הוא המלך בכל עסק וגם עבור החנות הוירטואלית שלכם. והכנת אסטרטגיה ותוכנית מסודרת הם חשובות מאד. ערכו רשימה של כל צורות התוכן שאתם מתכוונים להשתמש בהם על מנת להגיע ללקוחות המטרה שלכם, אם זה בלוג, וידאו או ניוזלטר.

  3. צרו קמפיין מיילים אוטומטי

    שיווק מיילים הוא אחד מאמצעי השיווק היעילים ביותר, כשנעשה נכון.

  4. שקלו פלטפורמות שונות במדיה החברתית

    פעילות בפלטפורמות החברתיות השונות זה כמו להשקיע במניות, כדאי לפזר את הסיכונים ולראות איזה אופציה נותנת לכם את הכי הרבה כסף. צרו עמודים בפייסבוק, טוויטר, פינטרסט ואינסטגרם כמובן, הפיצו את התוכן דרכם והשתמשו בכלי הניתוח שלהם על מנת להבין איזה פועל הכי טוב.

  5. פרסונליזציה

    פרסונליזציה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשיווק חכם ומדויק. פלחו את הלקוחות שלכם בדרכים שונות והציעו להם הצעות המותאמות לצרכים שלהם, פנו אליהם עם השם וההצעה הייחודית עבורם. כל פרט קטן פרסונלי הופך את הלקוחות שלכם להרגיש מיוחדים.

  6. צרו תוכן מקורי שלכם

    דרך מעולה להגיע ללקוחות שלכם ולהראות להם כמה אתם מומחים. צרו וידאו, פוסטים, חוברות הדרכה לחזק את הקשר והמוניטין שלכם מולם.

  7. הוסיפו תוכן של הלקוחות שלכם

    זאת דרך מצוינת לבנות אינטראקציה עם הלקוחות שלכם וגם לא להוציא הרבה כסף על זה

  8. יישמו תוכניות נאמנות

    תוכנית נאמנות טובה מחזירה את האנשים לקנות שוב ושוב בעסק שלכם וגורם להם להרגיש מיוחדים ומוערכים.

  9. הפכו את הרשת החברתית שלכם לאוטומטית

    תכננו את האסטרטגיה שלכם ברשתות החברתיות, הכינו מראש את התכנים כולל תזמון מדויק שלהם והתפנו לעסוק עוד נושאי שיווק בוערים.

  10. עשו A/B TESTING

    אם זה לכותרות המיילים שאתם שולחים, לפוסטים בפייסבוק, למודעות פרסום ולתהליכי הרכישה באתר. כך תוכלו לדעת מה עובד טוב יותר ולשפר.

  11. היו ידידותיים למובייל

    כשחלק כל כך גדול מהלקוחות שלכם מחפשים וקונים דרך הטלפון החכם שלהם, אתם חייבים לוודא שהאתר שלכם הוא ידידותי להפליא למסך הקטן.

  12. הפכו את אפשרויות השילוח שלכם לטובות יותר מהמתחרים שלכם

    הלקוחות שלכם מייחסים חשיבות גדולה לעלויות וזמני המשלוחים. נסו עד כמה שאתם יכולים (לא במחיר של הפסד קבוע) לתת את התנאים הטובים ביותר, הלקוחות שלכם יאהבו את זה.

  13. השתמשו בפרסום מקומי אם יש לכם גם חנות פיזית

    השילוב בין אוף ואנליין יכול לעבוד מצוין יחד ולהפרות אחד את השני.

  14. צרו סרטונים המראים שימוש במוצרים שלכם

    סרטונים של "איך להשתמש" הם פופלריים במיוחד. צרו סרטונים קצרים המראים כיצד אפשר להשתמש במוצרים שלכם בדרכים שונות, זה בהחלט יכול להביא לכם עוד לקוחות.

  15. הוסיפי עמוד "שאלות ותשובות"

    זה יכול מאד לעזור ללקוחות שלכם לקבל תשובות לשאלות שיש להם.

  16. דברו אל הלקוחות בתמונות

    תמונה עדיין שווה אלף מילים. בכל תוכן שאתם מעלים, הוסיפו תמונות מעיינות, יפות ואיכותיות.

  17. תמיד השארו מעודכנים בחדשות הקטגוריה/תעשיה שלכם

    חשבו מאד לדעת מה קורה בתעשיה שלכם, כך תכלו לעקוב אחרי המתחרים, להבחין במגמות, לכתוב תכנים ולהראות כמביני דבר בעיני הלקוחות שלכם.

  18. הזכירו לאנשים את WISH LIST שלהם

    הלקוחות שלכם כבר הביעו עניין בפריט, רק הזכירו להם שהם יכולים גם לרכוש אותו, במיוחד אם הוא במבצע עכשיו.

  19. שלחו למיילים לנוטשי עגלות

    אם אתם לא מתייחסים לנוטשי העגלות, אתם משאירים כסף על הרצפה. מייל קצר וכנייני לנוטשים יכול להפוך נשיטה לעסקה.

  20. בקשו מהלקוחות שלכם לתת לכם ביקורת על המוצר והשירות

    להוכחה חברתית יש השפעה עצומה על החלטת הרכישה. צרו מייל שישלח אוטומטית ללקוחות מספר ימים לאחר הרכישה.

  21. דברו עם הלקוחות שלכם אונליין

    הוסיפו אופציית צ'אט, ענו במהירות האפשרית ללקוחות שלכם ברשתות החברתיות, הלקוחות שלכם אוהבים שיש להם עם מי לדבר. זה בהחלט יכול להגדיל את המכירות שלכם.

  22. נתחו, נתחו, נתחו

    קבעו לכם מדדי מפתח ועקבו אחריהם באדיקות, נתחו את הביצועים בכל אחד מהם וקבעו מה צריך לעשות על מנת להשתפר.

זכרו, יכול להיות שיש לכם חנות וירטואלית מעוצבת מדהים, עם מוצרים נפלאים, אך בסופו של דבר החנות שלכם תקום או תיפול על שיווק נכון, ממוקד, מתמיד ויעיל.

בהצלחה

רוצים לדעת עוד על שירותי השיווק שלנו לחנויות וירטואליות?
רוצים לקבוע פגישת יעוץ ללא התחייבות?
צרו קשר עכשיו

 

 

 

שיתוף הפוסט

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp

צרו איתי קשר

בואו נתחיל!