שיווק בלינקדאין לחנות הוירטואלית B2B שלכם – התכנים שכדאי לכם להעלות.
יש לכם חנות וירטואלית B2B ואתם רוצים לשווק אותה? האם חשבתם על שיווק בלינקדאין? לינקדאין היא רשת מקצועית ופופולרית במיוחד בין בעלי עסקים, היא פלטפורמה מצוינת לבנות קהל עוקב ופעיל, לבנות את המוניטין של העסק כמוביל בתחומו, וגם הזדמנות לשתף את האופי של העסק שלכם, מה קורה מאחורי הקלעים ומי הנפשות המעורבות בה.
הנה מספר סוגי תוכן שכדאי לכם להעלות בלינקדאין לשיווק החנות שלכם:
* פוסטים מעניינים
אם יש לכם בלוג (וכדאי מאד שיהיה לכם) שתפו את הפוסטים שאתם כותבים גם בלינקדאין.
כאשר אתם משתפים את הפוסט וודאו כי:
– הוסיפו הערות אישיות
– עדיף לקצר את הקישור.
– בדקו שהתמונה שמופיעה נראית נהדר
– עברו שוב על הטקסט, לוודא שאין טעויות ושגיאות (בלי כל קשר).
* סרטונים
תמונה שווה אלף מילים וסרטון וידאו שווה הרבה יותר מזה. הוא זוכה לאחוזי צפיה גבוהים יותר מכל שאר סוגי התוכן ומעורר יותר מעורבות. כמו פייסבוק, גם לינקדאין מעודדים את העלאת סרטונים
* חדשות ועדכונים מהתעשייה
לינקדאין פונה לקהל בוגר ומקצועי יותר, רוב המבקרים הם בעלי עסקים או שכירים בכירים המחפשים תוכן רלוונטי למה שמעניין אותם. לכן כדאי לפרסם חדשות מהתעשיה שלכם, קייס סטאדיז, מדריכים ועוד. ככל שתתמידו ותפרסמו תכנים מעניינים ולרוונטיים, הדף שלכם יהפוך למרכז מידע שאנשים יפנו אליו כאשר רוצים להתעדכן וללמוד.
* מוצרים/קולקציות/שירותים חדשים –
וכאשר לעסק שלכם יש בשורה: השקתם קולקציה/שירות/מוצר – זה המקום לספר עליו ולא לשכוח להוסיף קישור רלוונטי.
* הרשמה לאירועים
אתם עורכים אירוע ייחודי ורוצים ליידע אנשים רלוונטיים ולהזמין אותם, לינקדאין היא דרך נהדרת לחשוף את האירוע ולהביא לעוד נרשמים.
* תוכן של צד שלישי
יש בלוג נהדר שאתם עוקבים אחריו או נתקלתם בתוכן נהדר – שתפו אותו בלניקדאין.
* מדריכי "איך ל…."
ידוע שלכותרת יש חשיבות רבה במשיכת קוראים לפוסט/מייל/כתבה וכו. והכותרת "איך ל…." עושה עבודה טובה ומושכים תשומת לב רבה מצד הקוראים.
מעבר לכותרת, כדאי להשקיע בתוכן מצוין וארוך (לפי מחקר שנעשה גילו כי פוסטים בעלי 1900 – 2000 מילים השיגו את הביצועים הטובים ביותר.)
* טיפים קצרים
טיפים קצרים בנושאים הקשורים לתעשיה שלכם עושים עבודה טובה. היות וזאת רשת מקצועית כדאי להתייחס לנושאים המעודדים פרודוקטיביות, מנהיגות ומקצועיות. אפשר למצוא ציטוטים מעוררי השראה רבים בנושאים ולהעלותם.
* תמונות
תמונה שווה אלף מילים ותמונה טובה שווה גם הרבה מעורבות. זאת דרך נהדרת להראות את האופי והאישיות של העסק שלכם. אבל חשוב לזכור, לא מדובר בתמונות אינסטגרמיות אוירתיות, אלא בתמונות בעלות אופי עסקי יותר (תמונה מכנס, אנשים במקום העבודה וכו).
וגם תמונות המראות סטטיסטיקה – בעולם בו להרבה אין זמן לקרוא, תמונה קטנה עם מספר (רלוונטי ובדוק) כלשהו יכולה למשוך הרבה תשומת לב.
* לינקדאין היא לינקדאין
לכל רשת חברתית יש את האופי שלה והתוכן שמעניין את האנשים בה. יכול להיות מצב בו תוכן יהיה רלוונטי לכולן, אך באופן כללי, כדאי להקפיד על הפרדה והתאמת התוכן לרשת הספציפית. כאשר אתם מעלים תוכן ללניקדאין התייחסו לסגנון השפה, לתמונה ולאופי התוכן עצמו.