fbpx

ניהול תוכן לרשתות חברתיות – 64 רעיונות לתוכן נהדר

ניהול תוכן לרשתות חברתיות – 64 רעיונות לתוכן נהדר שעושה את העבודה

 

פרופיל ברשתות החברתיות זה כבר מזמן חובה לכל עסק. אבל פרופיל זה לא מספיק, הוא חייב להיות פעיל ומגוון על מנת למשוך קהל אוהדים שלא רק יגיב לפוסטים, אלא גם ירצה לקנות ממכם את המוצרים/שירותים. ניהול תוכן לרשתות חברתיות זאת לא משימה פשוטה. על מנת לסייע הכנו לכם במיוחד רשימה של 64 רעיונות נהדרים לתוכן שיעלו את רמת המעורבות ויגדילו את כמות העוקבים וההמרות.

 

כשהתחרות ברשתות החברתיות על כל עוקב, תגובה ולייק הולכת ונעשית קשה יותר, אתם חייבים לעשות את הדבים טוב יותר. כבר לא מספיק רק להעלות תמונה של המוצרים שלכם שוב ושוב, אתם צריכים לגוון, להעשיר, לשעשע, לרגש. ניהול תוכן לרשתות חברתיות הופך להיות משימה יצירתית ומורכבת.

רגע לפי הרעיונות, עקרונות חשובים להתייחס אליהם

* הכי הכי חשוב – הכירו את הקהל שלכם ומה מעניין אותו – לפי שאתם בכלל חושבים על תוכן, תבינו למי אתם פונים, מה מאפיין אותם? במה הם מתעניינים? מה המגדר, הגיל, מקום המגורים, עיסוק, תחביבים, אמונות, ערכים וכו. זה מאד יעזור לכם ליצור את התכנים הנכונים.

* התוכן צריך להיות רלוונטי לקהל שלכם – לא משנה איזה סוג תוכן אתם מעלים, הוא חייב להיות מעניין לקהל שלכם ולהתאים לו.

* דברו לקהל שלכם – כשאתם יוצרים את התוכן, חשבו על לקוח/ה טיפוסי/ת שלכם. וצרו עבורו/ה את התוכן.

* מומלץ שכל תוכן שאתם יוצרים ישרת את המטרות העסקיות שלכם.

 

והנה הרעיונות

על מנת להקל עליכם, הנה 60 רעיונות לתוכן מצוין שכדאי שתעלו לעמודים שלכם ברשתות החברתיות

  1. לכו מאחורי הקלעים
  2. שתפו בדיחה (מם מצחיק, תמונה, טקסט – הכל הולך).
  3. כתבו ציטוט מעורר השראה – יש אתרים רבים לציטוטים כאלו, בחור את אלו שגם מעוררים בכם השראה וגם קשורים לעסק שלכם.
  4. הוסיפו סיפור אישי
  5. ספרו איך התחלתם את העסק שלכם
  6. הראו את המוצרים שלכם בדרך מעניינת
  7. צרו מדריך (בתמונות, וידאו, כתוב) לתחום בעסק שלכם (למשל הראו איך לנקות תכשיטי כסף אם יש לכם חנות תכשיטים).
  8. שאלו שאלה את העוקבים שלכם.
  9. ציינו את הספר שאתם אוהבים שהיה משמעותי במיוחד בחיים שלכם.
  10. בקשו המלצה (סרט, מסעדה, מתכון, ספר וכו) 
  11. הודיעו על מכירה מיוחדת
  12. תנו קופון לעוקבים שלכם.
  13. הציגו את הניוזלטר שלכם ובקשו להרשם.
  14. העלו סרטון בשידור חי.
  15. תנו מתנה מיוחדת לעוקבים
  16. שתפו את הבלוג שלכם
  17. תנו הצצה למוצרים החדשים.
  18. כתבו על חדשות בתחום שלכם
  19. הביעו את דעתכם בנושא חברתי חשוב
  20. פרסמו ביקורת טובה שקיבלתם מלקוח 
  21. העלו תמונה של ידוענים שהשתמשו במוצר שלכם
  22. תנו טיפים בתחום שלכם
  23. שתפו כתבה/ידיעה/תמונה מהעיתונות שהתפרסמה על העסק ו/או על המוצרים שלכם.
  24. מחזרו תוכן ישן (שהצליח לעורר רמות מעורבות גבוהות ורלוונטי גם עכשיו).
  25. ערכו מכירה לוהטת ליום אחד.
  26. שתפו תוכן מעמוד אחר (שרלוונטי גם לקהל שלכם ובעל רמות מעורבות גבוהות)
  27. ארחו משהו אחר בעמוד שלכם.
  28. פרסמו שאלות נפוצות שהרבה לקוחות שואלים אתכם.
  29. ספרו על מקרה שהיה לכם בו התגברתם על מכשול והצלחתם
  30. התייחסו למזג האוויר
  31. שלחו ברכה לחג/יום חשוב
  32. הודו לאוהדים שלכם
  33. ספרו על מתכון שהצליח לכם.
  34. העלו תמונה/סרטון של בעל החיים שלכם.
  35. פרגנו לבעלי עסקים אחרים (לא מתחרים ישירים כמובן…) 
  36. צרו שיתופי פעולה עם עסקים בתחומים משלימים (אם יש לכם למשל חנות לכלי בית, שתפו פעולה עם חנות למוצרי חשמל)
  37. שתפו מידע או סטטיסטקה מעניינת מהתחום שלכם.
  38. ספרו על כתבה/סרט/ידיעה מעניינת שקראתם/ראיתם
  39. העלו תמונות של המשפחה שלכם
  40. העלו תמונה/סרטון מצחיק שלכם
  41. שתפו איך תרמתם לחברה/לסביבה לאחרונה
  42. דברו על פוליטיקה
  43. העלו תוכן גולשים
  44. ספרו מה מעורר בכם השראה במוצרים/שירותים שלכם
  45. שתפו מקרה מרגש שהיה לכם
  46. העלו תמונה מעניינת של המוצרים שלכם
  47. ספרו על תכונה מיוחדת שיש למוצרים שלכם
  48. שתפו סיפור מעניין שקרה למשהו בעקבות שימוש במוצר/שירות שלכם.
  49. כתבו על שגרת היום יום שלכם
  50. העלו תמונה על דמות היסטורית/מפורסמת המעוררת בכם השראה וכתבו למה.
  51. ספרו על האנשים בעסק שלכם
  52. פרגנו לאנשי מקצוע שמלווים אתכם בעסק.
  53. העלו תמונות מנסיעה/טיול שלכם.
  54. שתפו קישורים לעמודים שלכם במדיות חברתיות אחרות.
  55. בקשו את דעת האוהדים שלכם לגבי המוצר/שירות שלכם
  56. הוסיפו סרטון/תמונה מארוע שערכתם 
  57. ספרו על דברים עצובים/מרגשים שקרו לכם
  58. הראו את תהליך היצירה של המוצרים
  59. הראו את המשלוחים המוכנים ללקוחות
  60. צרו תחרות מדליקה
  61. העלו תמונה מאירוע ההתנדבותי בו השתתפתם
  62. צרו שיתוף פעולה עם משפיענים
  63. העלו גיף מצחיק (אתם גם יכולים לעשות בעצמכם)
  64. הוסיפו טיזרים לאירוע/מאורע חשוב בעסק שלכם
לסיכום

כתבנו כאן רק כמה רעיונות, ככל שתחשבו מחוץ לקופסא, תהיו יצירתיים, חדשניים ומיוחדים יותר, כך תזכו באהדת הקהל.

יש לכם שאלות? רוצים לדעת יותר על יצירת תוכן? צרו איתנו קשר עכשיו 

שיתוף הפוסט

צרו איתי קשר

בואו נתחיל!