ניהול תוכן לחנות וירטואלית – 8 דרכים ליצירת תוכן במדיות החברתיות

ניהול תוכן לחנות וירטואלית – 8 דרכים שיעזרו לכם
ליצור תוכן נהדר למדיות החברתיות

 

ניהול תוכן לחנות וירטואלית

כבר ידוע שתוכן הוא המלך ולכן ניהול תוכן לחנות וירטואלית בטח במדיות החברתיות, הוא לא מותרות אלא הכרח. אך יצירת תוכן איכותי ולאורך זמן אינה דבר של מה בכך, זה דורש השקעה של זמן, כסף וגם לעיתים, את האנשים הנכונים .

הרשתות החברתיות הן המקום להיות בו, אבל על מנת ליצור עניין בקרב העוקבים שלכם ויתרה מכך, מעורבות, אתם חייבים ליצור תוכן מצוין וזה בטח לא פשוט. הנה 8 דרכים שיכולות לעזור לכם- ניהול וכן לחנות וירטואלית.

  1. עשו זאת בעצמכם

זאת הדרך הטובה ביותר אם התקציב שלכם מוגבל. לשמחתנו יש היום הרבה כלים אונליין שיכולים לעזור לנו במלאכה. CANVA, היא אולי הכלי הטוב ביותר (וגם המוכר ביותר) באתר זה תוכלו להכין בעצמכם, גם ללא שום ידע גרפי, אין ספור פוסטים, סטוריז, קאברים וכו.

  1. השתמשו בספריות תוכן

עוד דרך היא דרך ספריות תוכן. בהן תוכלו למצוא אין ספור תמונות, סרטונים וגם מוזיקה. יש חינמיים וכמובן, בתשלום.
כמה חינמיים מומלצים: PIXBAY UNSPLASH ועוד אתרים חינמיים וספים תוכלו למצוא בקישור כאן.

3. השתמשו בפי'צרים במדיות החברתיות

אתם יכולים ליצור תוכן מדליק וכיפי בעזרת פיצ'רים מדליקים מתוך המדיות החברתיות עצמן.
למשל באינסטגרם אתם יכולים להשתמש בפיצרים כמו הסקרים, שאלות, ספירה לאחור ועוד וליצור בערתם סטוריז מגניבים. לפייסבוק יש אפשרות לצלם תמונות עם תוספות מצחיקות (וגם באינסטוש). זאת בהחלט אופציה ראויה לשימוש.

  1. השתמשו בתוכן שהעוקבים/לקוחות שלכם יוצרים

שימוש בתוכן שהעקובים/לקוחות שלכם יוצרים (במיוחד תמונות/סרטונים המראים אותם משתמשים במוצרים שלכם) יכולה להיות אופציה נהדרת מכל הבחינות: גם מספק לכם תוכן וגם יוצר הוכחה חברתית כה חשובה,

ניתן גם ליצור תחרויות ופעילות נושאת פרסים ולבקש מהעוקבים להעלות תמונות שלהם כאשר הם משתמשים במוצרים שלכם.

  1. שתפו תוכן של אחרים

חפשו תכנים של אחרים שיכולים להיות רלוונטיים גם לכם ושתפו אותם בעמוד שלכם. כדאי לשתף תכנים שיצרו מעורבות, שיש בהם נקיטת עמדה, מתייחסים לאירועים ספציפיים חשובים, קשורים לתעשיה בה אתם פועלים.

לא כדאי לעשות זאת לעיתים קרובות, אך כאשר אתם נתקעים, או כאשר יש אירוע חשוב וחד פעמי – זאת בהחלט אופציה מצוינת.

 

  1. שתפו פעולה עם עסקים אחרים

לא רק אתם צריכים ליצור תוכן, גם עסקים אחרים. ולכן שיתוף פעולה הוא בהחלט WIN WIN.
אתם מקבלים פוסטים (ולא צריכים ליצור אותם) וגם העוקבים שלכם נהנים מעולמות נוספים ותוכן מעניין אחר.

חפשו עסקים בתחומים שמשלימים לתחום שלכם (למשל אם אתם מוכרים בגדים, שתפו פעולה עם חנות נעליים/תכשיטים). או עסקים בתחומים שיכולים לעניין את הלקוחות שלכם (למשל ניקוי יבש [שיכול לתת טיפים לניקוי כתמים קשים במיוחד] חייט [שיכול להראות להעלות סרטון איך עושים מכפלת מהירה] ואפילו סטייליסטית לבית [שיכולה להראות איך שימוש בצבעים עושה נפלא למראה הבית, כשאתם תדברו על הוספת צבעים למראה]).

 

  1. קחו עזרה מקצועית: כותבי תוכן ומעצבים

יכול להיות שאתם בתקופה עמוסה ואין לכם זמן להתעסק גם עם העיצוב, או שבשעה טובה יש לכם גם תקציב לקחת עזרה מקצועית.

על מנת לחסוך בעלויות אתם יכולים להשתמש בשירותים של פרילינסרים מ- FIVERR או דומיו.

 

  1. צרו תוכן מתבניות מוכנות

מעצבים מוכשרים מכל העולם יוצרים ומוכרים תבניות אונליין. את התבניות אתם כמובן יכולים להתאים לצרכים שלכם ולפרסם אותם בעמוד שלכם. שימוש בתבניות מעוצבות ייצור מראה מקצועי יותר ואחיד.

מקור נהדר הוא חנות התוכן  CREATIVE MARKET בה תוכלו למצוא ולרכוש אין ספור (ממש) תכנים שונים שתוכלו לקנות.

 

לסיכום:

ניהול תוכן לחנות וירטואלית ברשתות החברתיות הוא משהו שחייבים להתייחס אליו במלוא הרצינות. יש דרכים שונים ל יצירת תוכן איכותי, ונראה ששילוב בין דרכים שונות הוא הדבר שיכול בהחלט לסייע לכם ליצור את התוכן האיכותי לאורך זמן.

ולסיכום סיכום:

אנו ב- E-BOUTIQUE מנהלים ויוצרים תכנים מכל הסוגים במיוחד עבור חנויות וירטואליות.
אם אתם רוצים לדעת יותר כיצד אנו יכולים לייצר תכנים מעולים גם עבור החנות שלכם, צרו איתנו קשר כבר עכשיו 

 

 

 

 

 

 

שיתוף הפוסט

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp

צרו איתי קשר

בואו נתחיל!