fbpx

ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית

ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית – אחד מערוצי השיווק החשובים ביותר שלכם.

ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית

האינסטגרם היא כבר מזמן לא ה"אחות הקטנה" של פייסבוק, היא אחת מהרשתות החברתיות המשפיעות והחזקות ביותר' ובתחומים מסויימים החשובה והמובילה/ לכן חשוב מאד להשקיע בה. ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית מצריך השקעה שוטפת וקבועה וחשיבה אסטרטגית ביצירת התכנים והמסרים הנכונים על מנת למקסם את מה שהרשת היפה הזאת יכולה להציע, וזה הרבה מאד.

הרבה בעלי עסקים וחנויות מעלים את אותם פוסטים לפייסבוק ולאינסטגרם, אולי כי הם מתעצלים או אולי הם לא מבינים שהרשתות החברתיות האלו הן שונות מאד ומצריכות התייחסות אחרת ותוכן שונה.

הנה כמה נתונים על אינסטגרם:

* 500 מיליון משתמשים ביום וכמילארד בחודש.
* 63% מהמשתמשים נכנסים לאינסטגרם לפחות פעם ביום
* 28 דקות הוא זמן השהייה הממוצע
* 200 מיליון נכנסים לעמוד עסקי אחד לפחות

למה חשוב להיות באינסטגרם (בטח ובטח אם יש לכם חנות אופנה, אביזרים, כלי בית ותחומים נוספים של עיצוב)?

$ כל עסק יכול לפרוח שם וגם לעסקים קטנים יכול להיות קול גדול
$ יותר ויותר אנשים משתמשים באינסטגרם
$ אתם יכולים ליצור קהל נאמן ומעורב
$ אתם יכולים ליצור חשיפה רחבה לחנות ולמוצרים שלכם
$ אתם יכולים להיות בקשר ישיר עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים
$ יש דרכים מגוונות ויפות ליצור שם נוכחות
$ אפשר לעשות קמפיינים מפולחים מאד
$ יש דרכים רבות לשווק את המוצרים שלכם דרך אינסטגרם
$ אתם יכולים למכור את המוצרים שלכם
$ המתחרים שלכם כבר שם (מזמן…)

איך אנחנו מנהלים עמודי אינסטגרם לחנות וירטואלית?

  1. בונים אסטרטגיית פעילות – דבר ראשון קובעים את הדברים החשובים ביותר: מה המטרות, למי פונים, אך פונים, מה התכנים שרוצים להעלות, איך הכי נכון יהיה להשתמש באינסטגרם לצרכי החנות והלהצלחתה, איך לקדם מעורבות ועוד.
  2. בונים תוכנית פעולה – קובעים את תמהיל התכנים ותזמונם בהתאם לצרכים.
  3. מעלים את התכנים בתזמון קבוע ובאופן שיעורר מעורבות
  4. פעילים כל הזמן – עוקבים אחר מתחרים ולקוחות פוטנציאליים, מגיבים ויוצרים עניין.
  5. נותנים ערך לא דוחפים כל הזמן את המוצרים – כי לפעמים למכור היא הדרך הכי טובה לאבד לקוחות
  6. עושים שימוש מושכל בכל אפשרויות התוכן: תמונות, סטוריז, סרטונים.
  7. בודקים כל הזמן אילו האשטגים יעשו לנו עבודה טובה.
  8. יוצרים פעילויות מעורר מעורבות (תחרות, הגרלות)
  9. מעורבים במה שקורה באינסטגרם ומגיבים
  10. עושים קמפיינים מעולים מפולחים היטב .
  11. בודקים, מנתחים ומשפרים כל הזמן.

 

רוצים לדעת עוד על ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית? רוצים לקבוע פגישת
ייעוץ ללא התייחבות – צרו איתנו קשר עכשיו

עוד שירותים שלנו לקידום חנות וירטואלית:

ניהול עמוד פייסבוק לחנות וירטואלית
ניהול תוכן
לחנות וירטואלית
בניית אסטרטגיה שיווקית
אימייל מרקטינג / שיווק מיילים 

 

 

שיתוף הפוסט

צרו איתי קשר

בואו נתחיל!