ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית – המגמות החדשות ל – 2021
שאתם חייבים להכיר
ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית הוא משימה מורכבת. מצד אחד מאד יצירתי ומהנה, מצד שני מחייב להיות עם האצבע על הדופק, להתעדכן במה שקורה בעולם, בתעשיה שלכם ובמגמות המתחדשות באינסטגרם עצמה. בואה הקרב של שנת 2021 מביא איתו מגמות חדשות שכדאי לכם להכיר וליישם בהקדם בעמוד שלכם. הרי "מי שלא הולך קדימה – הולך אחורה".
אינסטגרם היא מדיה חברתית נפלאה ואסטתית ומשתנה כל הזמן. אחת ממשימות ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית הוא להתעדכן בחידושים, נפלאות והטרנדים של המדיה הזאת וכמובן ליישם אותם בפיד של עמוד החנות שלכן.
שנת 2021 כבר כמעט כאן, מה צופן לנו העתיד האינסטגרמי? מוזמנים לגלות את המגמות הבאות עלינו לטובה
היכונו לביאת ה- REELS
חשבתם שבפייסבוק, האמא הכל יכולה של האינסטוש, ישבו בשקט ויראו איך טיק טוק גונבים להם את הקהל? אז ממש לא. אחרי שכיסחו את הסנאפצ'אט לאחר שהוסיפו את הסטוריז הכה מדוברים לפייסבוק ואינסטגרם, הכירו את ה- REELS – הפיצ'ר החדש (שכבר קיים במספר מדינות ויגיע למחוזותינו בזמן הקרוב) הוא בעצם אפשרות ליצור וידאו עם אפשרויות עריכה רבות מאד, פילטרים, אפקטים. כך שהיצירתיות היא בלתי מוגבלת
בניגוד לסטוריז שלא מופיעים בפיד, הרילז יופיעו שם לצד התמונות והוידאויים ויעשירו אותו ויעלו את רמת המעורבות.
המיתוג מקבל דגש חזק
עמוד האינסטגרם שלכם חשוב כמעט כמו החנות שלכם. לקוחות פוטנציאליים משתמשים באינסטגרם כמו במנוע חיפוש במקום גוגל והרושם הראשוני חשוב ביותר לכן כדאי מאד להשקיע ליצור סגנון הוליסטי ולהשתמש נכון בצבעים ותמונות על מנת שיצרו את הסיפור הויזואלי של החנות שלכם. כדאי לתכנן את הדברים מראש וליצור תוכנית או אסטרטגיית תוכן.
NO-EDIT EDIT
אחד הביקורות הקבועות על האינסטגרם היא שהיא יוצרת מציאות מדומה שהכל יפה ונפלא וכולם חטובים ויפים. לכן הימים של עריכת תמונות מסיבית עברו להם, והטרנד החדש של תוכן אותנטי ועריכה שלא נראית כמו עריכה.
זה הזמן להראות תמונות אמיתיות שלכם, של האתגרים העסקיים שלכם, בסופו של דבר אצל אף אחד הכל יופי טופי, ודווקא אם תמונות פחות מחמיאות אתם נראית הכי טוב….
הוינטאג' חוזר (ועדיף מגורען)
עוד טרנד שכבר מככב בפידים רבים הוא סיגנון וינטאג'י של פעם. ואם אפשר להוסיף לזה פילטר מגורען, זה רק מוסיף.
אנא הביעו דעה
לפני זמן מה הפיד האינסטגרמי של מותגים רבים נצבע שחור כאות הזדהות עם מאבק השחורים והאשטג BLACK LIFE MATTERS הופיע במיליוני פוסטים.
הדור הצעיר, דור ה- Z, מצפים מכם להביע את דעותכם, הם רוצים לדעת מה עמדתכם נושאים חברתיים, פולטיים, סביבתיים ונושאים אחרים ברומו שלהם עולם. הם בהחלט יעדיפו מותגים שלא חוששים להביע דיעה, גם היא לא תמיד פופלרית
תוכן גולשים
להעלות תוכן שהלקוחות שלכם יצרו ומראה כיצד הם משתמשים במוצרים שלכם הוא לא משהו חדש, אך הוא צובר תאוצה רבה ומומלץ מאד להוסיף תמונות וסרטונים כאלו, רבים ככל האפשר, לפיד שלכם.
שני יתרונות חשובים ביותר של תוכן כזה: זה יוצר הוכחה חברתית כה חשובה ו…חוסך ממכם ליצור עוד תוכן.
אנימציה זה השחור החדש
הוספת אנימציה, אפילו ממש בקטנה כמו נצנצים נופלים, כדור מסתובב ושאר אלמנטים זזים מושך את העין אל התמונה שלכם ויוצר מעורבות גבוהה יותר.
אפשר לעשות זאת בקלות רבה. אתר CANVA הוא כלי מ ו פ ל א ויש בו אפשרויות מדהימות ליצור אנימציה
פוסטים שניתן לרכוש דרכם
מארק צוקרברג רוצה להפוך את פייסבוק ואינסטגרם למעצמות איקומרס והוא ממשיך לעשות צעדים בנושא שרק מתפתח והופך את עצם המכירה דרך המדיה לקלה ונוחה יותר.
כך שנראה יותר ויותר פוסטים שניתן לרכוש דרכם. וכדאי שגם אתם תערכו, הכינו תמונות מהממות של המוצרים שאתם רוצים לקדם ולמכור דרך האינסטגרם
MEMES ועוד ממים
הממים כובשים את האינסטגרם בסערה והוא צפוי לגדול. זאת דרך נהדרת להוסיף הומור וקלילות לפיד שלכם ולעורר מעורבות רבה
עמוד DIET PRADA הכה פופלרי ונפלא משתמש בזה הרבה וזה פשוט נהדר.
לסיכום
ניהול עמוד אינסטגרם זה כבר מזמן לא רק להעלות כמה פוסטים בשבוע. ניהול העמוד דורש חשיבה יצירתית והתעדכנות במה שקורה בעולם בכלל ובאינסטגרם בפרט. אל תראו את המגמות כעדו אתגר שצריך להתמודד איתו אלא כעוד הזדמנויות להיות יצירתיים, להעשיר את הפיד שלכם, לקבל עוד עוקבים, להעלות את רמות המעורבות וכמובן, ליצור מכירות.
יש לכם שאלה על ניהול עמוד אינסטגרם? רוצים לדעת עוד על איך אנו מנהלים עמודי אינסטגרם? צרו קשר עכשיו