הקמת עמוד אינסטגרם – איך להתחיל ליצור את התוכן הנכון למותג שלכם?

הקמת עמוד אינסטגרם – איך ליצור את התוכן הנכון למותג שלכם?
שיהיה לכם יותר עוקבים, מעורבות והמרות

 

 

 

הקמת עמוד אינסטגרם וניהולו הפך להיות חלק בלתי נפרד מכלי השיווק של עסקים רבים.  אך על מנת שתוכלו באמת לממש את הפוטנציאל האדיר של המדיה הנפלאה הזאת, צריך לעבוד נכון ומסודר. והשלב הראשון והחשוב ביותר שצריך להתייחס אליו מה יהיה התוכן שיעשה את העבודה הטובה ביותר למותג שלכם, כך שתוכלו שיהיה לכם יותר עוקבים, עם יותר מעורבות וחשוב לא פחות, בסופו של דבר גם לקוחות שישמחו לקנות ממכם.

 

כיום הקמת עמוד אינסטגרם וניהולו הוא חלק בלתי נפרד מכלי השיווק של עסקים וחנויות וריטואליות רבות. אם אתם בתחילת הדרך ותוהים כיצד עושים זאת נכון ומה הדברים שאתם חייבים להתייחס אליהם, הנה הרשימה:

 תכנון ויזואלי – ה LOOK & FEEL של העמוד שלכם

הצעד הראשון בניהול עמוד אינסטגרם מצליח הוא לתכנן את התוכן: מה המראה והתחושה שהתוכן יעביר, הלוק אנד פיל.
חשוב להתייחס אל:

הצבעוניות של העמוד
 באילו צבעים תרצו להשתמש, לאילו צבעים תרצו שאנשים יחברו את המותג שלכם? השימוש בצבע לא חייב להיות קבוע, הוא יכול להיות מחובר לתקופה, לאירוע, מבצע וכו.

ראו את השימוש הנפלא שסטארבקס עושים בצבע הירוק בעמוד שלהם, שהוא גם צבע הלוגו שלהם וגם מתחבר לצוותים הרפואיים שכל כך אהודים בימים המטורפים של הקורונה

 

– הפילטרים בהם תעשו שימוש
למרות שאין הכרח להשתמש כל הזמן עם אותו פילטר, אך עקביות בדרך כלל לטובתכם (בכל דבר שקשור לניהול העמוד).

הפילטר הפופלרי ביותר הוא CLARENDON, אולי בגלל שהוא מאחד כמה פעולות שהרבה מאיתנו עושים: מבהיר את התמונה, מעצים צבעים

 

– סגנון ועיצוב התוכן
הרקע, מסגרת, "ניקיון", האם תרצו להשתמש בגריד קבוע?

חשבו מה הדי אן איי של המותג שלכם, הוא חייב להתבטא בנראות גם של עמוד האינסטגרם, להוות את חוט השני במיוחד אם אתם עוסקים בתחום עיצובי כלשהו.

KATE SPADE הוא מותג ניו יורקי מדליק, צבעוני ורענן, וזה מתבטא מאד גם באינסטגרם שלהם

 

 

מי הלקוחות שלכם ומה הם מחפשים?

אולי אחד הדברים החשובים ביותר בכל עסק הוא לדעת מי קהל המטרה שלכם, מה מאפיין אותם? מה הם אוהבים? מה הדברים החשובים להם? מה הם מחפשים בכלל ובאינסטגרם בפרט?

ברגע שאתם מכירים את הלקוח שלכם, חשוב שתתנו מענה למה שהוא אוהב ורוצה לראות. הלקוח שלכם תמיד חייב להיות לכם בראש כאשר אתם יוצרים תוכן.

האם אתם מכירים את FASHION NOVA? בין מותגי האופנה המצליחים ביותר באינסטגרם עם מעל 18 מיליון עוקבים (!!) אפשר לאהוב את הסגנון הטראשי שלהם או לא, אבל עם ההצלחה שלהם אי אפשר להתווכח – הם פשוט נותנים לקהל שלהם חובב הבגדים החשופים והצמודים עד מאד את מה שהוא אוהב

 

הציצו מה קורה אצל המתחרים הישירים

היות ואתם כנראה עושים את צעדכן הראשונים באינסטגרם, אחד הדברים שאתם צריכים לעשות ומאד יכול לעזור (בהשראה ובלמידה) זה לבדוק מה עושים המתחרים שלכם? אילו סוגי תוכן הם מעלים? באיזה תדירות? מה רמת המעורבות? כדאי מאד לבדוק אילו תכנים קיבלו הכי הרבה לייקים ותגובות, זה יכול לתת לכם השראה…

כמה זמן יש לכם?

ניהול עמוד אינסטגרם (וזה כולל יצירת תכנים, העלאתם, פעילות קבועה במדיה, מענה לתגובות) לוקח זמן ומצריך התייחסות קבוע. חשבו – כמה זמן יש לכם להתעסק עם המדיה הזאת? אם אין לכם מספיק זמן ויש לכם אפשרות כלכלית – כדאי מאד להעביר את הניהול למשהו אחר שיעשה זאת עבורכם. אם אין לכם את האפשרות – אז כנראה תצטרכו להשקיע עוד יותר באיכות ופחות בכמות התוכן.

הרחיבו האופקים

המותגים המצליחים ביותר הם אלו שמצליחים לייצר עולם תוכן שלם ורחב המחובר ללקוחות שלהם, אם למשל יש לכם מותג תכשיטים צעיר ומגניב, התייחסו גם למוזיקה שהקהל שלכם שומע, לאופנה, לאומנות, לטבע, זה יעשיר את העמוד שלכם ויחבר את הקהל שלכם אליכם טוב ועמוק יותר.

העמוד של מותג האופנה CLUB MONACO, מעבר לבגדים המאד יפים מתייחס ללייף סטייל של הלקוחות שלו.

 

 

חשוב לזכור: אינסטגרם היא מדיה מדהימה שיכולה להפוך גם מותג חדש לשם לוהט, המפתח הוא איכות מתמשכת: להעלות תכנים יפים המחוברים לקהל שלכם ולעשות זאת באופן קבוע.

בהצלחה
רוצים להקים עמוד אינסטגרם ואין לכם זמן ו/או לא יודעים איך להתעסק עם זה? אנחנו כאן בשבילכם.
רוצים לדעת עוד על שירותי השיווק שלנו לחנויות וירטואליות? צרו קשר עכשיו

 

עוד פוסטים בנושא שיווק ומדיות חברתיות לחנות וירטואלית:

איך לקדם את החנות הוירטואלית שלכם על ידי שימוש בסטוריז

אסטרטגיית שיווק במדיות החברתיות – למה ואיך?

22 טיפים לשיווק החנות הוירטואלית שלכם

 

שיתוף הפוסט

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp

צרו איתי קשר

בואו נתחיל!