fbpx

העדפות צרכנים בקניות אונליין בשנת 2021

העדפות הצרכנים בקניות אונליין בשנת 2021 – מה השתנה?

 

העדפות צרכנים בקניות אונליין

אתם הולכים ברחוב וכולם עם מסכות על הפנים. אם הייתם רואים את המחזה הזה לפני שנתיים הייתם בטוחים שזה סרט רע ולא מציאות.
אבל כן, זאת המציאות שלנו כבר שנה שלמה – הקורונה הזאת שינתה סדרי עולם.

מצד שני, הסגרים המתמשכים בעולם הביאו לפריחה מטורפת של האיקומרס. פלטפורמת החנויות, מג'נטו, ערכה מחקר גדול באירופה, מזרח תיכון ואפריקה, והנה כמה הממצאים החשובים – אז הנה קבלו, העדפות הצרכנים בקניות אונליין בשנת 2021.

 

שינוי בהתנהגות הצרכנים

55% קונים יותר אונליין מבעבר

60% הגדילו את ההוצאות שלהם בקניות אונליין

71% מהקונים באופן קבוע אונליין, קנו אפילו יותר.

 

מה יגרום לאנשים לבזבז יותר?

54% יקנו יותר באתר שמציע תוכנית נאמנות עם הנחות יחודיות. האחוז עולה ומגיע ל- 61% אצל אלו הקונים קבוע

44% יעדיפו לקנות יותר אם האתר נראה ויזואליות נעים וטוב.

39% יקנו יותר אם יראו להם מוצרים מותאמים להם יותר על סמך קניות שעשו בעבר.

 

מה הצרכנים רוצים עכשיו?

54% אומרים שהמגפה שינתה את הציפיות שלהם מקניות אונליין

52% יעדיפו הזדמנויות לחסוך כסף ויעדיפו לקנות מאתר שמציע מבצעים והנחות.

55% אומרים שזה חשוב יותר שהאתר מאובטח ופרטי התשלום שלהם נשמרים היטב.

35% שכאשר מראים להם רק מוצרים רלוונטיים מעצים את חווית הקניה שלהם

69% רוצים שהחנויות ממנה הם קונים תראה אחריות סביבתית ו- 49% מוכנים לשלם יותר לחנויות ידידותיות לסביבה.

 

מעדיפים תהליך זורם יותר

38% רוצים פחות צעדים בתהליך הצ'ק אאוט, יותר מבעבר.

52% מעריכים מאד את האפשרות למצוא בקלות מידע נוסף על המוצר או השירות.

70% יטו לקנות במקום אחר אם לא ימצאו בקלות ובמהירות את המוצרים שהם מחפשים.

63% ינטשו את העגלה שלהם בתהליך הצ'ק אאוט אם בחנות לא יציעו להם משלוח או החזרות חינם.

העדפות צרכנים בקניות אונליין 2020

תכנון ומחירים

40% משקיעים יותר זמן מבעבר בהשוואת מחירים והצעות עם אתרים אחרים.

48% ישמחו לחזור לחנויות הפיזיות ברגע שזה יתאפשר.

44% נוטים לעשות לפחות קניה אחרת לא מתוכננת בכל עסקה שביצעו.

 

מה יוצר חווית קניה נעימה יותר?

66% – קל למצוא את התמחור

63% הנחות ומחירי מבצע מוצגים באופן ברור

62% תיאורי הפריט נותנים את המידע שצריך בבהירות ובקלות.

57% תמונות המוצרים באיכות גבוהה.

52% ניתן למצוא מידע נוסף על המוצרים או השירות בקלות.

51% המידע בדפים ברור

 

מה גורם ללקוחות לחזור לקנות מאותו אתר?

משלוח חינם – 62%

מחיר נמוך יותר מהמתחרים – 53%

החזרות חינם ובקלות – 52%

קל ונוח לנווט באתר – 43%

משלוח סטנדרטי לוקח פחות מ- 5 ימים – 43%

תוכנית נאמנות – 41%

ביקורות חיוביות – 37%

מהירות רכישה – 37%

אפשרויות תשלום מרובות – 35%

אתר מעוצב ויפה – 29%

 

חשיבות של הנושאים הבאים בקניות אונליין

 

ל-  90% שהפרטים האישיים בטוחים ומאובטחים.

ל- 90% שהמחירים בחנות הגיוניים וברי השגה.

ל-86% שהחוויה אונליין תהיה פשוטה וזורמת

ל- 85% שיהיה מלאי זמין.

ל-82% שהאתר יטען במהירות

ל-69% שלאתר יהיה יחס חיובי לעניינים סביבתיים

 

לסיכום

הקורונה הלא נגמרת דוחפת עוד את צמיחת האיקורמס ומביאה לשינויים דרמטיים בהרגלי הצריכה. חשוב מאד להבין לאן "הרוח נושבת" על מנת להתאים את עצמכם ואת החנות הוירטואלית שלכם למגמות המתהוות.

יש לכם שאלות? רוצים לדעת יותר על השירותים שלנו בניהול חנויות וירטואליות? צרו קשר עכשיו

 

 

 

 

שיתוף הפוסט

צרו איתי קשר

בואו נתחיל!