fbpx

איך למכור באינסטגרם? ואיך למה להקים חנות וירטואלית ברשת?

איך למכור באינסטגרם? – איך להקים חנות וירטואלית באינסטגרם בקלות?

 

 

עם למעלה מ- 500 מיליון משתמשים בכל יום, רמות מעורבות גבוהות וחיבה גבוהה לעקוב אחרי מותגים אהובים לכן הקמת חנות וירטואלית באינסטגרם היא צעד מתבקש במיוחד בתחומי העיצוב והלייף סטייל. איך למכור באינטסגרם? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

 

והנה עוד כמה נתונים מדהימים על האינסטגרם – הרשת השניה הכי פופולארית לאחר פייסבוק, והפופולארית ביותר בקרב קהל צעיר יותר. עם כ- כמיליארד (!) משתמשים בחודש, כ- 63% המבקרים בה לפחות פעם ביום, ונשארים בה כ- 28 דקות, 200 מיליון יבקרו לפחות פרופיל עסקי אחד ביום ופילו מעבר לזה – 11% מהמשתמשים במדיות חברתיות בארה"ב יקנו באינסטגרם, ו-130 מיליון משתמשים יקישו על פוסטים לקניה בכל חודש – לכן אם יש לכם מוצרים שאתם רוצים למכור, כל מה שאתם צריכים לדעת זה איך למכור באינסטגרם.

הקמת חנות באינסטגרם – מה אתם קודם חייבים שיהיה לכם?

* חשבון עסקי באינסטגרם המחובר לחשבון הפייסבוק

* חנות בפייסבוק

* להסכים למדיניות הרשת

* להראות שאתם אמינים

* לספק מידע מדויק אודותיכם

למידע נוסף על הדרישות להקמת חנות באינסטגרם לחצו כאן

מה זה INSTAGRAM SHOPPING?

INSTAGRAM SHOPPING מאפשר לכם לחבר בין קטלוג המוצרים שלכם לבין חשבון האינסטגם שלכם. מה שמאפשר לכם לקדם את המוצרים בחנות ישירות למשתמשים ברשת דרך פוסטים, סטוריז, בחיפוש ובכפתור הקניה בעמוד שלכם.

ניתן לתייג את המוצרים בפוסט, אז יתווסף אייקון שקית קניה לפוסט, לחיצה על התמונה תעביר אתכם ישירות לעמוד המוצר בחנות שלכם

 

 

ניתן להוסיף עד 5 מוצרים בתמונה או 20 בקרוסלה וכן לקדם את המוצרים בסטוריז ואם יש לכם מעל 10 אלפים עוקבים להוסיף גם קישור.

 

 

לכל מוצר אפשר להוסיף:

* שם מוצר
* תמונות
* תיאור
* מחיר (גם להוסיף מחיר מבצע)
* קישור לעמוד המוצר באתר
* מוצרים נוספים שאפשר לקנות

היתרונות החשובים בהקמת חנות באינסטגרם

הופך את הקניות לקלות יותר עבור הצרכנים

מי שמגיע לרשת חברתית אוהב לשוטט בה וזה לא תמיד קל לשלוח אותו לחנות חיצונית והפתרון הוא להביא את החנות אליו.

החנות באינסטגרם הופכת את תהליך הרכישה לתהליך אחד זורם, קל ופשוט יותר.

המבקר בחנות יכול לקבל את כל המידע על המוצר שמעניין אותו (לכן חשוב להוסיף את כל הפרטים ותיאור מדויק), הוא אפילו יכול לשמור את המוצר בעמוד שלו, ולחזור אחר כך להשלים את הקניה.

מאפשר קידום המוצר באופן ישיר

אינסטגרם מאפשרת להוסיף רק קישור אחד בביו (להוציא סטוריז לאלו שיש מעל 10 אלפים עוקבים) ולכן קידום מוצר ספציפי הוא לא פשוט.
כאשר יש לכם חנות באניסטגרם אתם יכולים לחבר את התוכן לחנות, ולקדם את המוצרים ישירות מבלי לשלוח את העוקבים שלכם לביו.

חושף את המוצרים שלכם למשתמשים עם כוונות קניה גבוהות

כאשר אתם מתייגים מוצר בפוסט, ניתן יהיה למצוא את הפוסט בטאב  הקניות של החדש של אינסגטרם

 

ועל ידי שימוש בתמונה יפה ובהאשטגים נכונים, אתם יכולים להגדיל מאד את החשיפה למוצר ולהגיע לאלו שרוצים לקנות (הרי הם כבר נכנסו לטאב השופ)

 

כיצד לקדם את החנות שלכם באינסטגרם

אם כבר יש לכם חנות וירטואלית עצמאית, אתם כבר בטח יודעים שהלקוחות לא באים אליכם, אלא אתם צריכים להביא אותם על ידי פעילות שיווקית קבועה ומתמשכת. וכך גם באינסטגרם – אתם רוצים שמשתמשי האינסטגרם יראו את המוצרים ויקנו – אתם צריכים לדאוג לכך.

הנה כמה המלצות כיצד לקדם את המוצרים והחנות:

* השתמשו נכון בהאשטגים (קישור לפוסט)

כמו בפוסטים רגילים, האשטגים הנכונים משחקים תפקיד חשוב בחשיפת הפוסטים/מוצרים לקהל רחב ורלוונטי, הם יופיעו בתוצאות חיפוש.

* עשו שימוש מורחב במדבקות בסטוריז

אתם יכולים לתייג מוצר בסטוריז ולהשתמש במספר סוגי מדבקות שאתם יכולים לערוך וכן יכולים לתייג מוצרים בפוסטים חדשים וקיימים. (כדאי לעבור על פוסטים ישנים ולהוסיף בהם תיוג למוצרים)

*  צרו מודעות שופינג

אתם יכולים ליצור מודעות מהפוסטים שלכם. כאשר אנשים יקליקו על המודדות הם יועברו לעמוד המוצר באינטסגרם ויוכלו גם לרכוש אותו

דברים חשובים שכדאי לעשות כשרוצים למכור באינסטגרם

שפרו את הפרופיל שלכם

כשיותר ויותר צרכנים מחפשים מוצרים ומידע באינסטגרם הפרופיל שלכם שם הופך להיות כמו עמוד הבית החדש וזה אומר שאתם צריכים להשקיע בעיצוב נפלא של הפיד שלכם:
* לכתוב ביו נפלא וכל מה שצריך שכאשר מגיע לעמוד שלכם מבקר חדש הוא יבין מייד שיש פה משהו מעניין בשבילו.

* תמונת פרופיל – לוגו או תמונה שתייצג את המותג שלכם.

* קישור לחנות שלכם – אתם כמובן יכולים להחליף את הקישור היחיד והכה מדובר הזה.

קדמו פוסטים וסטוריז בתשלום

החשיפה האורגנית היא נמוכה, כך שלא משנה כמה תתאמצו, בסופו של דבר הפוסטים שלכם יגיעו לגבול חשיפה כלשהו (שהוא בדרך כלל אחוז קטן מכלל העוקבים שלכם) אם אתם רוצים להגיע לקהלים חדשים ורלוונטיים – תצטרכו לשלם.

לשמחת רבים עלויות הפרסום הן עדיין לא מאד גבוהות (יחסית) ותוכלו גם בסכומים צנועים (יחסית) ליצור חשיפה מרשימה.

כדאי מאד להכיר את מערכת הפרסום הכה משוכללת של הפייסבוק (דרכה תוכלו לקדם גם באינסטגרם)

השתמשו  בסטוריז 

הסטוריז הפכו לדרך נפלאה וחשובה למותגים ליצור קשר עמוק יותר עם העוקבים שלהם. יש אין ספור אפשרויות יצירתיות ונפלאות ליצור סטוריז מהממים וכובשים להראות את המוצרים שלכם ואתכם. ואם יש לכם מעל 10 אלפים עוקבים תוכלו גם להוסיף קישור רלוונטי.

אל תשכחו להוסיף גם כאן האשטגים רלוונטיים.

הציעו מבצעים יחודיים לעוקבים שלכם

העוקבים שלכם אוהבים מאד יחס אישי ואם תצרו עבורם מבצעים יחודיים הם יאהבו אתכם יותר. אתם יכולים לפרסם בפוסט/סטוריז מבצע,– וכל דבר הוא סיבה להנחה מיוחדת – סוף עונה, קולקציה חדשה, חג, אירוע חדשותי כלשהו, יום הולדת שלכם ועוד סיבות שונות ומשונות.

יכולים לשלוח אותם לביו, או להעלות פוסט עם מוצר מסוים שרוצים לקדם, להוסיף קוד קופון וכו.

התייחסו גם למילים

אמנם אינסטגרם היא המקום לתמונות יפות, אך גם למילים יש כוח, לכן כאשר אתם מעלים פוסט או סטוריז, אל תכתבו משפטים קצרים ובנאלים, השיקעו, כתבו סיפור קצר מאחורי כל פוסט, אתם תתפלאו כמה אנשים מתייחסים גם לחלק הזה.

בהצלחה

רוצים לדעת יותר על איך אנחנו מנהלים עמודי אינסטגרם לחנויות וירטואליות? לחצו כאן

שיתוף הפוסט

צרו איתי קשר

בואו נתחיל!