ניהול תוכן ואימייל מרקטינג למותגי לייף סטייל
בניית אסטרטגיית תוכן
תוכן הוא המלך, כשנעשה נכון הוא ממליך חנויות ומרומם להצלחות, ובהעדרו קשה יהיה להגיע להשגים מרשימים לאורך זמן. תוכן על סוגיו השונים (פוסטים במדיות, בלוג, ניוזלטר, סרטונים וכו) צריך לאפיין, לתכנן ולתזמן ובלי תוכנית אסטרטגית מסודרת קשה יהיה לעשות זאת. אסטרגיית תוכן תעשה סדר בכל הדברים ותהווה את הבסיס לתוכנית פעולה.
ניהול בלוג לחנויות וירטואליות
אחת הדרכים הטובות ביותר להציג את המומחיות שלכם בתחום, להתחבב על גוגל ולהופיע גבוה בתוצאות החיפוש ולתת ערך אמיתי לקהל שלכם היא הוספת בלוג איכותי ומקצועי ולא משנה באיזה תעשיה אתם פועלים ומה אתם מוכרים. אנו מציעים שירותי ניהול בלוג מקצועיים שיסיפו ערך אמיתי לכם וללקוחות שלכם.
כתיבת תיאורי פריט לחנויות וירטואליות
אם תפקיד התמונה בעמוד הפריט היא להראות את המוצר שלכם, תפקידו של התיאור הוא למכור אותו. אנו משקיעים חשיבה רבה בכתיבת כל תיאור ולכל פריט, מתייחסים * למאפייני הפריט *הצרכים עליו הוא עונה * סגנון כתיבה * מבנה נכון * וכן מה יעשה עבודה טובה יותר מבחינת מנועי החיפוש.
אימייל מרקטינג לחנויות וירטואליות
שיווק מיילים ממשיך להיות אחד מהכלים השיווקיים היעילים והרווחיים ביותר, אך כאשר נעשה נכון. לשלוח מייל פעם בחודשיים כאשר אתם רוצים לחסל מלאי לא יעשה את העבודה, שיווק מיילים זאת מחויבות ולטווח ארוך. ובשביל זה אנחנו כאן לעשות זאת בצורה הטובה ביותר עבורכם. להמשך קריאה לחצו כאן
כתיבת ניוזלטר לחנויות וירטואליות
ניוזלטר הוא לא מייל מכירתי, אלא כשמו כן הוא – תוכן עם חדשות, בשורות ו…ערך. הוא יכול להיות בנושאים שונים הקשורים למוצרים ותעשיה שלכם, או בנושאים רחבים יותר שמעניינים את הלקוחות שלכם. אם אתם רוצים לתת ערך ללקוחות שלכם, ליצור איתם יחסים ולגרום להם להעדיף אתכם, שליחת ניוזלטר באופן קבוע היא דרך מעולה לעשות זאת. ואנחנו כאן לעשות זאת עבורכם.
כתיבת תכנים שיווקיים לחנויות וירטואליות
* כל התכנים שאתם צריכים לאתר – אודות, מדיניות משלוחים, תיאורי קטגוריות וכו.
* תכנים שיווקיים לקידום ולהוספה באתר
* כתיבת מדריכים מקצועיים
* מאמרים מקודמים
וכל תוכן אחר שאתם צריכים על מנת לקדם את החנות הוירטואלית שלכם ולהעשיר אותה – אנחנו כאן.
ניהול תוכן לחנויות וירטואליות – למה זה חשוב?
מה ההבדל בין חנות שמוכרת בגדים לזו שמוכרת לייף סטייל? המחיר והתוכן
הלקוחות היום מצפים מבעלי העסקים/חנויות להיות איתם במגע שוטף לפני ואחרי הקניה.
הם רוצים לקבל מעבר לפריט שהם רוכשים – הם רוצים חוייה, שיתנו להם ערך, יתיחסו אליהם באופן אישי, ישקיעו בהם, ייעצו וידריכו אותם ויספקו להם באופן שוטף תכנים ותמונות יפות של הפריטים ואיך הם יכולים להשתמש בהם בדרכים שונות ובתמורה הם יהיו מוכנים לשלם מחיר גבוה יותר. חנות ללא תוכן תמכור פריטים ובמחירים נמוכים יחסית, חנות שתשקיע בתוכן מותאם ללקוחותיה, תמכור חוויה במחיר גבוה יותר. (למרות שזה יכול להיות פריט דומה מאד)
למה צריך ניהול תוכן?
יצירת תוכן איכותי ולאורך זמן מצריכה תכנון קפדני, יצירת התכנים והתאמתם לפלטפורמות השונות ולשלבים השונים בהם נמצאים הלקוחות במסע הקניה שלהם, תזמון מדויק, וכשיש כל כך הרבה פרמטרים להתייחס אליהם, בלי סדר וניהול נכון יהיה קשה לעשות זאת לאורך זמן.
מה אנחנו מציעים?
בניית אסטרטגיית תוכן – השלב הראשון והחשוב בו נבהיר מי הקהל (הפרסונה) אליהם אנו רוצים לפנות, מה המסרים, השפה, התכנים, מהו המשפך השיווקי המדויק והפלטפורמות הנכונות לפעול בהן וכן לקבוע מדדים עיקריים למדידת ההצלחה.
ניהול תוכן שיוווקי ויצירתו – יצירת תוכנית מפורטת ומתוזמנת להעלאת התכנים המותאמים לפלטפורמות השונות ויצירתו.
שיווק מיילים – הכלי השיווקי הממוקד והאיכותי ביותר, אך על מנת להצליח גם הוא מחייב ניהול נכון, מדידה ושיפור מתמיד. השירות כולל , פילוח נכון, כתיבת תכנים מותאמים ומגוונים, מדידה וניתוח ביצועים ושיפור.
ניהול מדיות חברתיות – ניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם, כולל כתיבת והעלאת תכנים, הכנה גרפית, ניהול קמפיינים אפקטיביים
כתיבת בלוג/מאמרים/טיפים/ניוזלטר – כתיבה שיווקית מקצועית, למתן ערך מוסף ללקוחות ולקידום בגוגל.
כתיבת תיאורי פריט לחנויות וירטואליות – תמונת המוצר צריכה להראות את הפריט, התיאור צריך למכור אותו. השירות כולל כתיבת תיאור שלא רק יתן את כל המידע הרלוונטי (מידה, חומרים, טיפול) אלא גם יסקרן ויגרה.