אימייל מרקטינג לחנויות וירטואליות

אימייל מרקטינג לחנויות וירטואליות, או שיווק מיילים לחנויות אונליין הוא ערוץ שיווקי יעיל במיוחד שמטרתו היא בסופו של דבר – הגדלת המכירות וההכנסות מחנות וירטואלית.

למה אימייל מרקטינג לחנות וירטואית כל כך חשוב?

הידעתם שעל כל דולר שאתם משקיעים באימייל מרקטינג, אתם מקבלים 42$ חזרה?? זה מטורף.

 

אתם משאירים כסף על הרצפה

אך למרות שזהו הערץ השיווקי הכי יעיל, במיוחד לחנויות וריטואליות, רבים מבעלי החנויות משקיעים את מרבית הזמן והכסף בקידום הפעילות שלהם במדיות החברתיות וקצת (בלשון המעטה) מזניחים את עולם המיילים, לא חבל?

 

התפקידים של אימייל מרקטינג לאיקומרס:

  • לטפח ולהזין לידים ולהפוך אותם ללקוחות
  • לטפח יחסים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים
  • להעשיר ולתת ערך
  • להחזיר לקוחות נוטשים
  • קמפיינים וקידום מכירות
  • טיפוח לקוחות נאמנים
  • שמירה על קשר רצוף עם הנמענים
  • החזרת לקוחות "רדומים" אל החנות
  • העברת מסרים וחדשות אודות המותג
  • הצעה של מוצרים דומים ו/או אחרים
  • עדכונים אודות ההזמנה/משלוח
  • ציון אירועים מיוחדים

 

למה לעשות אימייל מרקטינג לחנות אונליין ב – E-Boutique?

  • היכרות מעולה וניסיון רב עם עולם החנויות הוירטואליות והצרכים שלהם
  • "שוחה מעולה בים האימיילים" – אוהבת מאד (מאד) את התחום ומכירה אותו מצוין.
  • יהיה לכם ראש שקט – אני מקצוענית, יודעת את העבודה, עושה אותה הכי טוב ותמיד בזמן. לכן לא תצטרכו לדאוג ותוכלו להתפנות לטפל בדברים אחרים.
  • שירות 360 מעלות – זה בוטיק תוכן ייחודי שמספק את כל השירותים שהחנות הוריטואליות שלכם צריכה: כתיבת תכנים, עריכות גרפיות, צילומים – זה חוסך הרבה זמן וכסף.
  • פשוט כיף לעבוד איתי – אני נותנת לכל לקוח שירות אישי, מקשיבה וקשובה, גמישה, זמינה, אדיבה ומצחיקה

    .איך אני עושים אימייל מרקטינג לחנות וירטואלית

אסטרטגיה תחילה

בשלב הראשון נקבע את הדברים החשובים:
*  הגדרת הסגנון והשפה של המיילים
*  דרכים להגדלה קבועה של הרשימה
* מגדירים את תמהיל המיילים שרוצים לשלוח
* קובעים את התזמון הרצוי
* עושים רשימת פילוחים
* בונים אוטומציות

בונים תוכנית פעולה
* קובעים מראש אילו מיילים ישלחו ומתי
* מסמנים תאריכים חשובים לפעילות המותג – השקת קולקציות קיץ/חורף, סופי עונה, סייילים חשובים, חגים וכו

כותבים את התכנים
* יוצרים מגוון רחב של תכנים עשירים ומעשירים, מהנים, מעוצבים ומכירתיים.

ובשוטף

* שולחים את המיילים בתזמון שנקבע
* בונים קמפיינים אוטומטיים מצויינים.
* עוקבים אחרי הרשימה ויוצרים פעילות להגדילה
* עוקבים אחרי המתחרים ופעולותיהם
* יוצרים פעילות הוליסטית עם שאר ערוצי השיווק
* מנתחים, למדים ומשפרים כל הזמן.

תכנים ושירותים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

שירות ניהול חנות וירטואלית – כל מה שחנות שלכם צריכה

אימייל מרקטינג למתחילים – איך לעשות זאת נכון?

אימייל מרקטינג – טעויות נפוצות

אימייל מרקטינג – 21 דרכים לפלח את רשימת הנמענים שלכם

 

צרו איתי קשר

בואו נתחיל!