אימייל מרקטינג לחנויות וירטואליות
אימייל מרקטינג לחנויות וירטואליות, או שיווק מיילים לחנויות אונליין או שיווק במייל לאיקורמס, לא משנה איך תקראו לזה הכוונה היא לערוץ שיווקי יעיל במיוחד שמטרתו היא בסופו של דבר – הגדלת המכירות וההכנסות מחנות וירטואלית.
הידעתם שעל כל דולר שאתם משקיעים באימייל מרקטינג, אתם מקבל 36$ חזרה?? זה מטורף.
אך למרות שזהו הערץ השיווקי הכי יעיל, במיוחד לחנויות וריטואליות, רבים מבעלי החנויות משקיעים את מרבית הזמן והכסף בקידום הפעילות שלהם במדיות החברתיות וקצת (בלשון המעטה) מזניחים את עולם המיילים, לא חראם?
הכל מתחיל בבניית רשימת נמענים ובשליחה של מיילים אליהם, זה נשמע פשוט, כולה מיילים. אבל תכל'ס זהו ערוץ שיווקי מתוחכם מאד עם אפשרויות רבות ומגוונות, שרבות מהן אוטומטיות לחלוטין שעוזרות לכן להגדיל את ההכנסות במינימום זמן והרבה יותר מכך.
התפקידים של אימייל מרקטינג לאיקומרס:
- לטפח ולהזין לידים ולהפוך אותם ללקוחות
- לטפח יחסים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים
- להעשיר ולתת ערך
- להחזיר לקוחות נוטשים
- קמפיינים וקידום מכירות
- טיפוח לקוחות נאמנים
- שמירה על קשר רצוף עם הנמענים
- החזרת לקוחות "רדומים" אל החנות
- העברת מסרים וחדשות אודות המותג
- הצעה של מוצרים דומים ו/או אחרים
- עדכונים אודות ההזמנה/משלוח
- ציון אירועים מיוחדים
איך עושים אימייל מרקטינג לחנות וירטואלית, ונכון?
יוצרים רשימת תפוצה (ובשום אופן לא קונים!!)
מתחברים למערכת דיוור
בונים אסטרטגית פעילות
יוצרים את התוכן
בונים אוטומציות שונות
מדוורים
מנתחים ומשפרים.
לפרטים נוספים, צריך רק ליצור קשר