3 טיפים חשובים שיעזרו לכם להגדיל את מספר הנרשמים לרשימת התפוצה שלכם
-
שנו את הכותרת
מכירים את האמרה "זה לא משנה מה אתה אומר, אלא איך אתה אומר" זה נכון גם כאן.
אם תלהיבו את המבקרים באתר שלכם ותראו להם מה יש כאן עבורם, תקבלו הרבה יותר הרשמות. וזה מתחיל כמובן בכותרת.
אל תשאירו את הכותרת משעממת ובנאליות כמו "הרשמו למועדון הלקוחות שלנו" או "הצטרפו אלינו" – במקום לבקש מהם משהו (הרשמו) תגידו להם מה אתם נותנים להם, מה הערך שהם יקבלו. למשל: למשל אם יש לכם חנות קוסמטיקה טבעית כתבו:
רוצה עור מטופח ורענן? נוכל לעשות זאת יחד.
על מנת להגיע לכותרת טובה, חשבו על קהל המטרה שלכם: מה יעניין אותו? מה נקודות הכאב שלו? מה יעשה לו טוב? -
כתבו למה כדאי להם להרשם – מה יש כאן עבורם?
אחרי שהמבקרים רואים שיש פה משהו מעניין וערך אפשרי עבורם, אפשר להזמין אותם להרשם ולהגיד להם מה הם יקבלו
רוצה עור מטופח ורענן? נוכל לעשות זאת יחד 😊
הצטרפי אלינו וקבלי:
* טיפים חשובים לטיפוח העור
* ראיונות עם מומחים בתחום הקוסמטיקה והדרמטולוגיה.
* מבצעים מיוחדים רק לך.– אם אתם מספקים שירותים – מומלץ להוסיף מדריך להורדה. פרטו את התועלות שבמדריך, עד כמה החיים שלהם יהיו קלים וטובים יותר לאחר הקריאה בו.
– אם הדיוור שלכם הוא רק לגבי מכירות, מבצעים והנחות – ציינו את זה. למשל "הרשמו ותחסכו: קבלו את כל המבצעים וההטבות ישר למייל שלכם. * תקבלו הטבות יחודיות * הנחה על הקולקציה החדשה שאף אחד לא מקבל ! *ערבי מכירה מיוחדים וסגורים".
-
הסירו את החסמים
יש מספר חששות בולטים בהרשמה לניוזלטר:
– פרטיות – השארת הפרטים שלנו אצל מישהו שאנחנו לא באמת מכירים. אנחנו כבר מבינים ש"האח הגדול צופה" וגוגל ופייסבוק כבר יודעים עלינו כמעט הכל, אבל לא בא לנו שכל השאר גם ידעו.
– "הפגזת מיילים" – רובנו מקבלים יותר מיילים ממה שאנחנו יכולים לקרוא, לכן המחשבה על עוד תוספת של מיילים בתיבה העמוסה גם כך, לא תמיד מלבבת.
לכן חשוב מאד לציין כי אתם שומרים על הפרטיות שלהם
וכן את תדירות הדיוור שלכם
"אל תחששו – הפרטים שלכם שמורים אצלנו ולעולם לא נעשה בהם שימוש לרעה או נעביר אותם לגורם אחר.
אנחנו לא "מפציצים" – אנו שולחים רק אימייל בשבוע.
אל תשכחו להוסיף גם קריאה לפעולה וכפתור מעוצב (על כך בהמשך).
*** והעוד המלצה חשובה – אם יש לכם פופ אפ להרשמה – אנא אל תקפיצו אותו מייד עם כניסה של מבקר חדש לאתר (אפשר הן למי הוא מוקפץ והן בתזמון שלו). תנו למבקרים החדשים זמן להבין מי אתם ומה יש לכם להציע להם.
בהצלחה 🙂
לא בא לכם להתעסק עם פופ אפים, טפסים וכתיבת מיילים?
מרגישים שהאימייל מרקטינג שאתם עושים לא ממש עובד – צרו איתי קשר 🙂