אימייל מרקטינג הוא כלי שיווקי מופלא, אך מורכב. כיצד הבינה המלאכותית (AI) יכולה להקל על חיינו גם בתחום זה? קראו כאן על בינה מלאכותית ואימייל מרקטינג.
הבינה המלאכיתית (AI) הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו בזמן האחרון. גם בתחום האימייל מרקטינג אפשר לעשות שימוש רב ב – AI שעוזרת לחסוך זמן ולהתייעל?
מוזמנים לקרוא את הפוסט הזה על השילוב המנצח של בינה מלאכותית ואימייל מרקטינג
הנה כמה דברים שאפשר לעשות עם בינה מלאכותית על מנת לשפר את ביצועי האימייל מרקטינג:
אופטימיזציה של שורת הנושא
שורת הנושא היא המפתח להעלאת אחוזי פתיחת המיילים. כיום ניתן למצוא כלים המופעלים על ידי בינה מלאכותית היכולים לנתח את ביצועי היסטוריית הדיוורים שלכם ולהציע שורות נושא שבסבירות גבוהה יותר ימשכו את תשומת ליבו של הנמען ולהגדיל את שיעורי הפתיחה.
פילוח:
AI יכולה לנתח נתוני לקוחות ולסייע בפילוח רשימת הנמענים שלכם וזאת על סמך קריטריונים שונים, מה שמאפשר לכם לשלוח תוכן ממוקד ורלוונטי לקבוצות ספציפיות של נמענים ובכך להעלות את רמות הפתיחה והמעורבות במאמצי השיווק שלכם.
המלצות תוכן:
בהתבסס על התנהגות והעדפות הנמענים שלכם, בינה מלאכותית יכולה להציע מוצרים, שירותים או תוכן רלוונטיים שכדאי להוסיף במיילים שאתם שולחים, ולהגדיל את הסיכויים למעורבות ולהמרה.
התאמה אישית:
בינה מלאכותית יכולה לעזור להתאים אישית את תוכן המייל על ידי הכנסה דינמית של נתונים כמו שם הנמען, מיקומו או פרטים רלוונטיים אחרים, מה שגורם לאימייל להרגיש מותאם יותר לאדם.
קופירייטינג אוטומטי:
כלים מסוימים של בינה מלאכותית יכולים לעזור ליצור תוכן מצוין ומותאם לסגנון והמסרים שלכם וזאת על ידי ניתוח תוכן העבר של המותג שלכם.
בדיקות A/B:
בינה מלאכותית יכולה לבצע בדיקות A/B על אלמנטים שונים של המייליםש שלכם , כמו שורות נושא, תוכן ו קריאה לפעולה על מנת לקבוע לאיזו גרסה יש ביצועים טובים יותר ולהגביר את האפקטיביות הכוללת של המיילים שלך.
שפה וטון
כלים המופעלים על ידי בינה מלאכותית יכולים לנתח את סגנון המותג שלכם ולהציע את השפה והטון המתאימים לשימוש בכתיבת המיילים..
חיזוי נטישה:
על ידי ניתוח התנהגות לקוחות, בינה מלאכותית יכולה לחזות נטישה פוטנציאלית ולעזור לך לעצב קמפיינים ממוקדים ליצירת מעורבות מחדש כדי לשמר לקוחות.
מסעות פרסום אוטומטיים
בינה מלאכותית יכולה לנהל ולבצע אופטימיזציה של קמפיינים בטפטוף על ידי שליחת מיילים אוטומטית על סמך אינטראקציות והתנהגות של משתמשים, טיפוח לידים והדרכתם במסע הלקוח.
מניעת מעבר לתיבת הספאם
כלים המופעלים על ידי בינה מלאכותית יכולים לסרוק תוכן המיילים על מנת להבטיח התאמה לתקנות נגד ספאם ולבדוק אם יש תוכן שעלול להפעיל מסנני דואר זבל.
מעקב אחר ביצועים ותובנות:
ניתוח מונע בינה מלאכותית יכול לספק תובנות חשובות לגבי ביצועי קמפיינים באימייל מרקטינג, לעזור לכם לזהות מגמות, אזורים לשיפור ולמדוד את ההצלחה הכוללת של האימיילים השיווקיים שלכם.
זה כבר כאן
אם אתם חושבים שכל מה שכתבתי כאן יהיה ב – SOME DAY או ב- ONE DAY, אז לא, זה כבר ממש כאן. אפשר למצוא היום תוכנות AI מותאמות במיוחד לשיפור האימייל מרקטינג
הנה כמה מהן:
RASA.IO
ולסיום, אין ספק שכלי מבוססים בינה מלאכותית יכנסו יותר ויותר גם לתחום האימייל מרקטינג ובכך יעזרו לשפר את הביצעים, לייעל את כל התהליך ובכך להגדיל עבורכם את ההכנסות.
אך חשוב לזכור שמגע אנושי ויצירתיות עדיין חיוניים לבניית תקשורת אותנטית ומרתקת. שילוב הכוח של AI עם מומחיות אנושית יכול להביא למיילים שיווקיים יעילים ביותר שיצרו עבורכם יותר המרות ורווחים.
רוצים לדעת יותר על שיווק מיילים? רוצים ניהול מקצועי של האימייל מרקטינג שלכם? צרו קשר עכשיו