אימייל מרקטינג למותגי תכשיטים ושעונים

אימייל מרקטינג הוא אחד מכלי השיווק היעלים ביותר מכל הבחינות, אך לא רבים משתמשים בו, אם כבר שולחים כמה מיילים, לא עושים זאת נכון ומפספסים בגדול.

למה אימייל מרקטינג למותגי תכשיטים ושעונים הוא חובה?

ליווי הלקוח הפוטנציאלי לאורך כל מסע הרכישה –
רכישת תכשיטים ושעונים מלוות בהרבה רגשות ובדיקות. רוב האנשים יבדקו מספר מותגים, ישוו מחירים, יחשבו ורק לאחר מכן ירכשו. שיווק מיילים הוא אחד הכלים השיווקים החשובים במיוחד עבורכם. עם המיילים אתם יכולים ללוות את הלקוח מרגע שהשאיר את כתובת המייל שלו באתר שלכם (כי אולי ראה מודעה, חיפש משהו והגיע אליכם) ועד להחלטת הקניה.
דרך המיילים אתם יכולים לתת מידע רלוונטי, הנחה מיוחדת, להציע שיחת יעוץ, כך לא רק שומרים איתו על קשר, אתם גם מראים לו למה כדאי לו לקנות דווקא אצלכם.

הדרך הטובה ביותר להיות בקשר עם הלקוחות שלכם –

זה בדיוק הקהל שלכם, שכבר רכש מכם בעבר תכשיט או שעון, וכך אתם מגיעים ישר אליו, לתיבת המייל שלו. אין עוד כלי שיווקי שיכול להגיע לרמת הפילוח הכה מדויקת הזאת.

דרך נהדרת להעשיר את הלקוחות שלכם במידע ולתת להם ערך רב –

דיוור היא דרך נפלאה לתת לנמענים שלכם מידע עשיר, לתרום להם מהידע שלכם בתחום האופנה, הם רק יאהבו אתכם יותר.

אפשר להצליח אפילו יותר בשליחת מיילים מותאמים –

יש דרכים רבות לפלח את הרשימה, והתאמת המסר לכל רשימה הופך את אחוזי ההצלחה לגבוהים באופן משמעותי.

מרגיש אישי יותר  –

אתם יכולים לפנות כמעט באופן אישי (במיוחד אם אתם מפלחים).

קל למדוד –

אתם יודעים בדיוק כמה אנשים קיבלו, פתחו את המיילים, לחצו על הקישורים וקנו – וכך גם קל להשתפר.

עלות זולה יחסית –

העלויות הן יצירת התכנים ומערכת הדיוור וזהו.

אפשר להחזיר לקוחות "רדומים" שלא קנו הרבה זמן –

למשל אם לקוח קנה אצלכם טבעת אירוס/יןנישואים, אחרי שנה אתם יכולים לשלוח לו הצעות מפתות לרכישת תכשיט אחר כמתנה לחגיגות השנה

.

לייצר מכירות גם מנוטשי העגלות –

לקוחות רבים נוטשים את עגלת הקניות שלהם לפני שהספיקו להשלים את הרכישה. על ידי שליחת מייל מיידי אתם יכולים להזכיר להם כי השאירו פריטים בעגלה ואפילו לתת להם הנחה נוספת על מנת להשלים את הרכישה.

אפשר ליצור פעילות אוטומטית לגמרי ולחסוך הרבה זמן –
כל מערכות הדיוור כיום מאפשרות אווטמציות נפלאות: מגדירים הכל ומעצבים הכל מראש, ומתזמנים. הכל עובד אוטומטי ללא התערבות, זה נפלא, יעיל, חוסך זמן ויוצר עוד לקוחות וקניות.

למה לעשות אימייל מרקטינג למותגי תכשיטים ושעונים דווקא אצלנו?

  • תהיו בידיים טובות ויהיה לכם "ראש שקט" – אנו מקצוענים, יודעים את העבודה, עושים אותה הכי טוב ותמיד בזמן.
  • יש לנו שילוב מושלם של הבנה שיווקית וחיבה לתכשיטים ושעונים – מכירים היטב את עולמות השיווק, התכשיטים והחיבור ביניהם.
  • שירות 360 מעלות – אנו כותבים את כל תכנים מכל הסוגים, עושים עריכות גרפיות, חושבים – כל מה שמותג תכשיטים והשעונים שלכם צריך על מנת להפוך את שיווק המיילים לכלי נפלא גם עבורכם.
  • יהיה לכם כיף לעבוד איתנו – אנו נותנים לכל לקוח שירות אישי, מקשיבים וקשובים, גמישים, זמינים, אדיבים ומצחיקים.
  • תדעו בדיוק מה קורה – אנו עובדים תמיד בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה.
  • תמיד עושים דברים באהבה או שלא עושים בכלל – כשאהבים מה שעושים תמיד מרגישים את זה, וזאת הדרך היחידה שלנו לעבוד.

איך אנו עושים שיווק מיילים

אסטרטגיה תחילה

בשלב הראשון נקבע את הדברים החשובים:
*  הגדרת הסגנון והשפה של המיילים
*  דרכים להגדלה קבועה של הרשימה
* מגדירים את תמהיל המיילים שרוצים לשלוח
* קובעים את התזמון הרצוי
* עושים רשימת פילוחים
* בונים אוטומציות

בונים תוכנית פעולה
* קובעים מראש אילו מיילים ישלחו ומתי
* מסמנים תאריכים חשובים לפעילות המותג – השקת קולקציות קיץ/חורף, סופי עונה, סייילים חשובים, חגים וכו

כותבים את התכנים

* יוצרים מגוון רחב של תכנים עשירים ומעשירים, מהנים, מעוצבים ומכירתיים.

ובשוטף

* שולחים את המיילים בתזמון שנקבע
* בונים קמפיינים אוטומטיים מצויינים.
* עוקבים אחרי הרשימה ויוצרים פעילות להגדילה
* עוקבים אחרי המתחרים ופעולותיהם
* יוצרים פעילות הוליסטית עם שאר ערוצי השיווק
* מנתחים, למדים ומשפרים כל הזמן.

שירותים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

ניהול עמודי אינסטגרם למותגי תכשיטים ושעונים

כתיבת תכנים ותיאורי פריט למותגי תכשיטים ושעונים

סטיילינג לצילומי תכשיטים ושעונים

גלילה לראש העמוד