
יצירת קשר
- 054-247-4255
- onlystyling@gmail.com
- 054-247-4255
עמודים
שירותים
- אימייל מרקטינג
- כתיבת תוכן
- ניהול עמודי פייסבוק
- ניהול חנות וירטואלית
- ניהול דפי אינסטגרם
- הפקה וסטיילינג לצילומים
אימייל מרקטינג למותגי תכשיטים ושעונים – אימייל מרקטינג הוא אחד מכלי השיווק היעלים ביותר וחשוב במיוחד כאשר מדובר במוצרים יקרים ובעלי ערך רגשי רב כמו תכשיטים.
ליווי הלקוח הפוטנציאלי לאורך כל מסע הרכישה –
רכישת תכשיטים ושעונים מלוות בהרבה רגשות ובדיקות. רוב האנשים יבדקו מספר מותגים, ישוו מחירים, יחשבו ורק לאחר מכן ירכשו. שיווק מיילים הוא אחד הכלים השיווקים החשובים במיוחד עבורכם. עם המיילים אתם יכולים ללוות את הלקוח מרגע שהשאיר את כתובת המייל שלו באתר שלכם (כי אולי ראה מודעה, חיפש משהו והגיע אליכם) ועד להחלטת הקניה.
דרך המיילים אתם יכולים לתת מידע רלוונטי, הנחה מיוחדת, להציע שיחת יעוץ, כך לא רק שומרים איתו על קשר, אתם גם מראים לו למה כדאי לו לקנות דווקא אצלכם.
זה בדיוק הקהל שלכם, שכבר רכש מכם בעבר תכשיט או שעון, וכך אתם מגיעים ישר אליו, לתיבת המייל שלו. אין עוד כלי שיווקי שיכול להגיע לרמת הפילוח הכה מדויקת הזאת.
דיוור היא דרך נפלאה לתת לנמענים שלכם מידע עשיר, לתרום להם מהידע שלכם בתחום האופנה, הם רק יאהבו אתכם יותר.
יש דרכים רבות לפלח את הרשימה, והתאמת המסר לכל רשימה הופך את אחוזי ההצלחה לגבוהים באופן משמעותי.
אתם יכולים לפנות כמעט באופן אישי (במיוחד אם אתם מפלחים).
אתם יודעים בדיוק כמה אנשים קיבלו, פתחו את המיילים, לחצו על הקישורים וקנו – וכך גם קל להשתפר.
העלויות הן יצירת התכנים ומערכת הדיוור וזהו.
למשל אם לקוח קנה אצלכם טבעת אירוס/יןנישואים, אחרי שנה אתם יכולים לשלוח לו הצעות מפתות לרכישת תכשיט אחר כמתנה לחגיגות השנה
.
לקוחות רבים נוטשים את עגלת הקניות שלהם לפני שהספיקו להשלים את הרכישה. על ידי שליחת מייל מיידי אתם יכולים להזכיר להם כי השאירו פריטים בעגלה ואפילו לתת להם הנחה נוספת על מנת להשלים את הרכישה.
אפשר ליצור פעילות אוטומטית לגמרי ולחסוך הרבה זמן –
כל מערכות הדיוור כיום מאפשרות אווטמציות נפלאות: מגדירים הכל ומעצבים הכל מראש, ומתזמנים. הכל עובד אוטומטי ללא התערבות, זה נפלא, יעיל, חוסך זמן ויוצר עוד לקוחות וקניות.
אסטרטגיה תחילה
בשלב הראשון נקבע את הדברים החשובים:
* הגדרת הסגנון והשפה של המיילים
* דרכים להגדלה קבועה של הרשימה
* מגדירים את תמהיל המיילים שרוצים לשלוח
* קובעים את התזמון הרצוי
* עושים רשימת פילוחים
* בונים אוטומציות
בונים תוכנית פעולה
* קובעים מראש אילו מיילים ישלחו ומתי
* מסמנים תאריכים חשובים לפעילות המותג – השקת קולקציות קיץ/חורף, סופי עונה, סייילים חשובים, חגים וכו
כותבים את התכנים
* יוצרים מגוון רחב של תכנים עשירים ומעשירים, מהנים, מעוצבים ומכירתיים.
* שולחים את המיילים בתזמון שנקבע
* בונים קמפיינים אוטומטיים מצויינים.
* עוקבים אחרי הרשימה ויוצרים פעילות להגדילה
* עוקבים אחרי המתחרים ופעולותיהם
* יוצרים פעילות הוליסטית עם שאר ערוצי השיווק
* מנתחים, למדים ומשפרים כל הזמן.
ניהול עמודי אינסטגרם למותגי תכשיטים ושעונים
כתיבת תכנים ותיאורי פריט למותגי תכשיטים ושעונים
סטיילינג לצילומי תכשיטים ושעונים