הדרך הטובה ביותר להיות בקשר עם לקוחות פוטנציאליים –
אם מישהו נרשם לרשימת הדיוור שלכם (או השאיר את המייל שלו בדרך אחרת) כבר הביע בכם עניין, עכשיו התפקיד שלכם הוא לגרום לו גם לקנות מכם ומיילים הם כלי נפלא ללווי הלקוח דרך המשפך השיוויקי – מרגע שהביע עניין עד שהחליט לקנות מכם.
דרך נהדרת להעשיר את הלקוחות שלכם במידע ולתת להם ערך רב –
דיוור היא דרך נפלאה לתת לנמענים שלכם מידע עשיר, לספר להם על תהליכי ייצור הנעליים, חומרי הגלם, השראה, לתת להם טיפים אופנתיים, לתרום להם מהידע שלכם בתחום, הם רק יאהבו אתכם יותר.
קל לפלח את הרשימות ולהגיע לדיוק רב יותר במסר הנשלח (ולהצליח להעלות משמעותית את אחוזי ההמרה) – יש דרכים רבות לפלח את הרשימה, והתאמת המסר לכל רשימה הופך את אחוזי ההצלחה לגבוהים באופן משמעותי.
מרגיש אישי יותר –
אתם יכולים לפנות כמעט באופן אישי (במיוחד אם אתם מפלחים).
קל למדוד –
אתם יודעים בדיוק כמה אנשים קיבלו, פתחו את המיילים, לחצו על הקישורים וקנו – וכך גם קל להשתפר.
עלות זולה יחסית –
העלויות הן יצירת התכנים ומערכת הדיוור וזהו.
מאפשר יצירת מכירות נוספת –
אפשר להחזיר לקוחות "רדומים" שלא קנו הרבה זמן, לייצר מכירות גם מנוטשי העגלות.
אפשר ליצור אוטמציות מדהימות
יש כיום מערכות דיוור משוכללות מאד שאפשר ליצור פעילות אוטומטית: לבנות ממש מערך שלם של מיילים שנשלחים לגמרי אוטומטית, זה חוסך הרבה זמן וכסף.
יצירת פעילות משולבת עם שאר ערוצי השיווק
מנהלים קמפיין בפייסבוק ובאינסטגרם? מערכת המיילים יכולה תמוך בקמפיין? ולהפך, אם אתם רוצים יותר לייקים בפייסבוק/אינסטגרם, הוסיפו קישורים למיילים. אימייל מרקטינג עובד אפילו עוד יותר טוב כאשר הוא משולב עם עוד ערוצי שיווק.
למה לעשות אימייל מרקטינג למותגי נעליים דווקא אצלנו?
- תהיו בידיים טובות ויהיה לכם "ראש שקט" – אנו מקצוענים, יודעים את העבודה, עושים אותה הכי טוב ותמיד בזמן.
- יש לנו שילוב מושלם של הבנה שיווקית, חיבור עמוק לעולם ההנעלה וניסיון בתחום – מכירים היטב את עולמות השיווק, הנעליים והחיבור ביניהם.
- שירות 360 מעלות – אנו כותבים את כל תכנים מכל הסוגים, עושים עריכות גרפיות, חושבים – כל מה שמותג האופנה ואביזרים שלכם צריך על מנת להפוך את שיווק המיילים לכלי נפלא גם עבורכם.
- יהיה לכם כיף לעבוד איתנו – אנו נותנים לכל לקוח שירות אישי, מקשיבים וקשובים, גמישים, זמינים, אדיבים ומצחיקים.
- תדעו בדיוק מה קורה – אנו עובדים תמיד בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה.
- תמיד עושים דברים באהבה או שלא עושים בכלל – כשאהבים מה שעושים תמיד מרגישים את זה, וזאת הדרך היחידה שלנו לעבוד.
איך אנו עושים שיווק מיילים
קודם לומדים את המותג שלכם, מכירים אותו לעומק, את המוצרים, הייחודיות
ואז האסטרטגיה
בשלב הראשון נקבע את הדברים החשובים:
* הגדרת הסגנון והשפה של המיילים
* מגדירים במדויק את קהל המטרה: מי הוא, מה מעניין אותו, מה הציפיות שלו
* דרכים להגדלה קבועה של הרשימה
* מגדירים את תמהיל המיילים שרוצים לשלוח
* קובעים את התזמון הרצוי
* עושים רשימת פילוחים
* בונים אוטומציות
בונים תוכנית פעולה
* קובעים מראש אילו מיילים ישלחו ומתי
* כותבים את התכנים
* יוצרים מגוון רחב של תכנים עשירים ומעשירים, מהנים, מעוצבים ומכירתיים.
ובשוטף
* שולחים את המיילים בתזמון שנקבע
* בונים קמפיינים אוטומטיים מצויינים.
* עוקבים אחרי הרשימה ויוצרים פעילות להגדילה
* עוקבים אחרי המתחרים ופעולותיהם
* יוצרים פעילות הוליסטית עם שאר ערוצי השיווק
* מנתחים, למדים ומשפרים כל הזמן.
שירותים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
ניהול עמודי אינסטגרם למותגי נעליים
כתיבת תכנים ותיאורי פריט לאתרים למותגי נעליים.
ניהול עמוד פייסבוק למותגי נעליים