שימוש בתמונות באימייל מרקטינג – כיצד הוא יכול לתרום לאימייל שלכם ואיך לעשות זאת נכון?
שימוש בתמונות באימייל מרקטינג יכול לתרום רבות למראה האימייל שלכם ולרמת המעורבות בו, אך האם כל תמונה יכולה לעשות את "העבודה"?
הנה 10 טיפים חשובים שיעזור לכם לבחור את התמונות לאימיילים שלכם.
למה מומלץ להשתמש בתמונות בשיווק המיילים שלכם?
– תמונות הן עמוד השדרה של כל התוכן, התמונה הנכונה חיונית כדי למשוך את תשומת הלב של הקורא ביעילות.
– 80% מהאנשים מוחקים את המיילים שלהם כמעט מייד לאחר שהם פותחים. אתם חייבים ללכוד את תשומת הלב שלהם – מהר!
– ברגע שקיבלת את תשומת הלב שלהם, סביר יותר שהם ילחצו על הקישורים שלך, יקראו את התוכן שלך או יענו לדוא"ל. אבל קודם כל, אתם צריכים שהם יקראו את המייל. ויזואליות היא דרך מצוינת לעודד אותם לעשות זאת.
– תמונות הן כלי למידה מצוין גם כן. למעשה, 65% (הרבה יותר ממחצית) מהאנשים מזהים את עצמם כלומדים חזותיים, כך ששימוש בתמונות הוא אחת הדרכים הטובות ביותר ללמד את הקוראים על המוצר והשירותים שלך.
– שימוש בסגנון קבוע בתמונות יכול לעזור במיתוג העסק שלכם.
– תמונה יכולה להעביר מסרים שאלף מילים לא יצליחו.
– יוצרת מבנה שהוא נוח ונעים יותר לעין ומאפשר סריקה נוחה של האימייל. חשבו לרגע מה ימשוך לכם יותר את העין – גוש גדול של טקסט או תמונה וטקסט?
אז הבנו שתמונה במייל זה מומלץ וכדאי, אך איזה תמונה? האם כל אחת? אז זהו שלא. קבלו את המדריך שיעזור לכם לבחור את התמונה הנכונה לאימיילים שלכם.
-
הקפידו על זכויות יוצרים
הקפידו על שימוש בתמונות שאין עליהם זכויות יוצרים. שימוש בתמונות בזכויות יוצרים ללא רשות מתאימה עלול לגרום לתביעה ולפגיעה קשה בזהות המותג שלך.
-
היו קצת אחרים
יש היום הרבה מאגרי תמונות חינמיים וכולם משתמשים בתמונות משם. נסו להמנע מתמונות "לעוסות". אפשר היום ליצור בקאנבה (או אתרים דומים אחרים) תמונות נהדרות שהן רק שלכם.
-
עדיף תמונות של אנשים אמיתיים.
עד כמה שניתן, השתמשו בתמונות של אנשים, זה יוצר חיבור חזק יותר ויש סיכוי גבוה יותר שיקראו את האימייל שלכם.
-
בחרו את גודל קובץ התמונה הנכון.
ככל שמשקל הקבצים באימייל שלכם יותר גדול, כך הוא יפתח ויטען לאט יותר, וכך יותר אנשים פשוט ימחקו אותו מיידית. לכן עדיף לבחור בתמונות "קלות" יחסית (אך לא לפגוע באיכות שלהן) ולא להוסיף מספר רב מידי של תמונות שיכבידו על הטעינה. מומלץ לבדוק את המיילים שלך במכשירים שונים כדי לראות כיצד הם מופיעים לפני שליחתם ללקוחות. בדרך כלל עדיף להוסיף קבצי JPG ולא NPG הכבדים יותר.
-
בחרו תמונה רלוונטית לתוכן
התמונה שלכם צריכה לשדר לנמענים שלכם מה הנושא של המייל גם אם לא יקראו אף מילה. לעיתים הדבר היחיד שהם יעשו זה לראות אם התמונה מעניינת אותם מספיק על מנת להמשיך לקרוא את האימייל.
-
היו נועזים, שונים ו.. מצחיקים
השתמשו בתמונות שעשויות לעורר עניין, שימשכו את העין וגם יעוררו חיוך. אך אל תתאמצו יותר מידי, סימני מאמץ יתר תמיד ניכרים ויגרמו לנמענים שלכם לעבור מייד הלאה.
-
התאימו את סגנון התמונה לסגנון המותג.
אם אתם ממתגים את עצמכם כמותג צעיר ובועט, תמונות לעוסות ממאגר חינמי ממש לא יעשו את העבודה. חשוב שתהיה הלימה בין התמונה למותג ולמה שאתם רוצים לשדר.
-
בצעו אופטימיזציה עבור מכשירים שונים – MOBILE FIRST
בדקו כיצד האימייל שלכם נראה במחשב ובמיוחד בטלפונים ניידים, היות והרוב המכריע של המיילים שלכם ייקרא שם. וכן מומלץ לבדוק גם במערכות הפעולה שונות (אנדרואיד ו IOS).
-
צרו איזון נכון בין תמונות וטקסט
רק טקסט או רק תמונות יעבוד פחות טוב, צרו איזון נכון. על כל תמונה שאתם מוסיפים – הוסיפו גם כמה משפטים, זכרו שטקסט ותמונה זה שילוב מנצח.
-
הכירו את מסנני הספאם
אם האימיילים שלכם עמוסים מידי בתמונה, הם עשויים להישלח לתיקיות הספאם של המשתמשים. כיום, מערכות אימיילים לא יכולים לסרוק תמונות באופן אוטומטי כדי לחשוף את התוכן שלהן, אבל הם יכולים לסרוק טקסט. לכן, אם אין מספיק טקסט להקשר לתמונות שלכם, ייתכן שהאימייל שלכם יסומן כדואר זבל. אם אתם בדרך כלל מוסיפים טקסטים בתוך תמונה, שקלו להוסיף טקסט גם בדרך אחרת
לסיכום – הוספת תמונה לאימיילים שלכם היא מומלצת ומוסיפה ערך רב, אך חשוב לבחור את התמונה הנכונה והמתאימה ביותר.